torsdag den 11. februar 2010

øv syg igen.

Jep syg igen, øv altså, ondt i halsen og har haft det snart 3 uger, så gik altså til lægen i dag, og det var bare en virus, øv hvor jeg hader det ord, det giver ikke et billed af noget, men hun gav mig en recept på noget rimelig stærkt hoste saft, og endnu mere øv er den den hoste saft jeg bare HADER, i ved, det der lakrids agtige stads, puuh. det sidder bare så dybt i mig fra jeg var barn, jeg hadet når man skulle ha hoste saft. men det er så det jeg har fået igen og denne gang er der ikke noget med at pive, bare ned med det. fyyyy føøøøj... håber godt nok det hjælper.

Posten kom forbi i tirsdags med den hemmelige trøstepræmie fra Laura Fra Uf-titah og se lige nogle lækre strømper, de er da bare for frække, er vild med farven og glæder mig til at have dem på under et par støvler, så den fine kant kan kigge frem, hvor hun har sat fine knapper og stor rød sløjfe på kanten :), den fine bekymrings dukke har hun haft med hjem fra en rejse i Guatemala - den er købt af en indianerkvinde i byen Antigua(er fedt når man ved hvor tingene stammer fra), den ligger lige nu en en lille fin stof pose i min taske så den kan følge mig gennem dagen :) der skal ikke være flere bekymringer her.

fik også mine første mærkater med navn, glæder jeg mig meget til at vise jer.

ha en dejlig dag.

4 kommentarer:

KrudtuglensMor sagde ...

Øv!! Hvis man kunne trykke "sikke noget skidt" i en af de rubrikker havde jeg trykket den!! Rigtig god bedring :)

Fru Melgaard sagde ...

Uha mindes hostesaften fra min egen barndom yak. God bedring - Håber du snart er på toppen igen!
Vh. Louise

unikarina sagde ...

Jeg kan varmt anbefale Kamillethe med ingefær og honning. Ingefæren er hostehæmmende. Eller du kan lave en hostesaft af gulerødder i skiver i et glas hvor der er drysset kandis over. Kandissen smelter og trækker saften ud af gulerødderne. Det lavede min mor altid. Jeg tror at der er noget i gulerodens saft som er godt mod hoste.
GOD BEDRING...

Anonym sagde ...

Hei

Takk for hyggelig
hilsen på bloggen min ...!

Fin blogg du også, kommer
gjerne tilbake :)

klem til deg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails