torsdag den 2. september 2010

Der mangler altså noget.



Jeg har nu lavet lidt over 150 sekskanter, og der er klippet til mange flere endnu. men jeg synes altså der mangler noget, noget med farver noget der gør en glad; ikke at alle de skønne stoffer jeg har klippet ikke gør mig glad, men der mangler en sød ugle/elefant/cupcake noget nuttet og sødt, så ville egentlig høre om der er nogen af jer der ude der ligger inde med en rest alla Stofferne på billederne oven over, jeg skal ikke bruge særlig meget. bare nok til 4 6kanter: ca 20x20 cm. hvis der er en af jer der ønsker at bytte er jeg frisk :)
søger også stofrester i fine farver og mønstre, ikke noget bestemt, min første tæppeprojekt skal være et hav af farver.

Jeg ville også lige vise jer noget stof jeg har fået og byttet mig til og nogle enkelte af dem er fundet i den lokale genbrug :) og der er selvfølgelig nok af de fleste til en bytter :)

den øverste bunke stof er noget jeg har bytte med Gunn. er vild med alle sammen og ved lige hvad de skal bruges til.

Sengetøjet er et børne sæt, ved ikke hvorfor men kunne ikke stå for det.

13 kommentarer:

*Michelle sagde ...

Jeg kan lige se i morgen hva jeg har i gemmerne..
:-)
Ved jeg har ugler,elefanter(retro sengetøj),og Cupcakes :-)

Bournonville sagde ...

ej ville bare være fantastisk Michelle :)

June Rothmann sagde ...

Jeg har lidt af det her stof som du må få: http://www.malika-rosa.dk/shop/retrostof-med-kuloerte-3364p.html

Bournonville sagde ...

åh det er også fint :) men vil altså meget gerne bytte eller købe det af dig June :)

Ditte Høybye sagde ...

Nu er jeg ikke retro-stof-samler, men har på et tidspunkt købt en pakke med små stykker stof, som viste sig at være alt andet end forventet, dog er der mange børnemotiver imellem. Hvis du er interesseret i at få dem, kan du sende mig en mail på dhoybye @ gmail.com, så kan jeg sende dig nogle billeder af motiverne.

Hilsen Ditte

Bournonville sagde ...

hej Ditte jeg har sendt dig en mail.

Mille sagde ...

Jeg har noget af det med uglerne i lilla (Stof 2000).

/Mille

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara, jeg har desværre ikke nogen af de stoffer du efterspørger. men jeg kan godt forstå at du lige vil have en ugle/elefant eller lign i dit tæppe, sådan noget synes jeg også er sjovt og gør en i godt humør
stine:)

Bournonville sagde ...

Hej Stine
jow der mangler lidt til tæppet, og jeg har stadig min barnelig sjæl, så ville blive ked af det hvis jeg fik syet et tæppe uden der var en mummi,ugle,hund eller andet sjovt at sidde og kigge efter.

Kh Sara

63 grader nord sagde ...

Utrolig flotte stoffer! Vi hadde en bytteavtale med noen stoffer og jeg har glemt deg helt bort...Beklager. Det er så lenge siden at du nok har glemt det også ( kan jeg jo kanskje håpe iallefall ;0) ). Men siden det var jeg som helst ville ha noen av dine stoffer så savner du det nok ikke. Jeg driver fortsatt og rydder i mine stoff og jeg skal huske å ta bilder og da skal jeg komme tilbake og bytte, for du har alltid masse flott å bytte med.
Ha en fin helg!

Bournonville sagde ...

Mona: åh jo nu du siger det kan jeg godt huske der var et og andet. håber jeg stadig har stoffet du ønsker :)
og er selvfølgelig altid frisk på en bytter, så du skriver bare.

Kh Sara

June Rothmann sagde ...

Hej Sara :-)

Nej, du skal ikke betale for det. Hvis du har lyst kan du linke til mit "mødrehjælps-halløj", men det er absolut ikke en beingelse!

Skriv til mig med din adresse, så sender jeg stoffet til dig.

J_Rothmann@hotmail.com

K.H. June

Raccoon sagde ...

hej


jeg kan hjælpe med dette:

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=6295&articleid=27149

denne her:

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=6295&articleid=23428

denne:

http://stof2000.dk/show_article.php?catid=799&articleid=19902

og jeg mener også jeg har noget af denne, men det er muligvis en anden farve:

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=6295&articleid=23428

jeg har også andre uden dyr som måske kan bruges.

du kan skrive til mig på

st_ertmann@hotmail.com

så kan vi jo evt. bytte


hilsen stinne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails