fredag den 3. december 2010

masser af se til.

Jeg har bagt kage i dag, for på lørdag fejre vi fødselsdag for kæresten, da han havde fødselsdag i går :)

Så jeg har stået i køkkenet hele eftermiddagen, og bagt kage, som er skåret til chokoladekagebunde, og derefter lagt sammen med en lækker Hindbærcreme og chokolade stykker. i hele 3 lag, som nu står og trækker til i morgen, glemte desværre at tage billed, men lover at vise den færdige kage en anden dag, for er nok en lille smule stolt, for den første kagebund blev bagt i onsdags, opskriften fulgt til punkt og prikke, men endte i skraldespanden med stress og et par beskidte ord, var lidt irriteret over at nogen lægger en opskrift ud som ikke er holdbar, den virkede ellers dejlig let og ligetil. men fandt en anden som bare var perfekt, og den blev vildt stor i ovnen, kom helt til at tænke på den reklame med de to børn der lige putter lidt ekstra gær i mores dej ;) kunne lige se det for mig, KÆMPE kage.

 Jeg har også leget med filt,til skøjter og former, og en halskæde blev til i aftes lige inden sengetid, når først en ide er inde i hovedet, så bliver den enten skrevet ned eller lavet med det samme,ellers sover jeg ikke og i går aftes var tilfældet at læder og smykkedimser blev hevet frem og en fin blå flag ranke halskæde er nu født, og et armbånd under udvikling. jeg har vist et eller anden med den trekants form, kiggede min notesbog igennem, og de er alle steder :0) og ikke kun der, men også i blade, på tøj osv.... jeg tror har fået dem på hjernen.

der er også blevet syet lidt i løbet af ugen, jeg er begyndt at sy lidt små quilt/patchwork, mest fordi jeg synes det ser vildt fedt ud, ville gerne vise jer billed, men det er en lille hemmelighed lidt endnu.


og i morgen skal jeg jo Åbne gave i Unikarinas pakkekalender, uh jeg glæder mig, er vildt spændt, har jeg set noget af alle de fine til i hver i sær har lavet til hinanden.
Min Pakke blev også sendt af sted i går selvom der er lidt dage endnu til den skal åbnes, men håber min pakkeven bliver glad for gaven :)
og så opdaget jeg lige at jeg er rundet nummer 200 indlæg her på bloggen, så det ser ud til at der kommer en januar giveaway her hos mig, jeg er allerede gået i tænkeboks.
Ha en dejlig fredag.

3 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara,

de der filt skøjter ser da bare SÅ fine ud. Kan man hænge dem på juletræet?
Og kan jeg købe nogle af dig? Sådan en 3 stykker.
Stine:)

Bournonville sagde ...

Hej Stine, selvfølgelig kan du det :)
jeg har fået et par stykker færdig her til aften, så nu har de fået klinger og pynt. der kommer billed ind i morgen, så kan du lige se dem, de er lavet til at hænge på juletræ eller i mit tilfælde troldegren :)

Kh sara

Malene sagde ...

Jeg kunne også godt være interesseret i nogen af dine skøjter. De er SÅ fine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails