torsdag den 23. december 2010

Glædelig lillejuleaften.

Så kom nettet endelig op og køre igen, og det har i den grad været savnet, føler jeg er gået glip af en hel masse, det er en rigtig øv tarvelig følelse, men nu er jeg tilbage, og kan lige nå at fortælle lidt op juleplanerne og hvad der har været af oplevelser i løbet af ugen.
Jep her er der også Snekaos, og det var endnu værre i morges, der stod alle med skrabere,skovle osv.. og sneen var knæhøj. men de fleste har så småt fået gravet deres biler frem,

De fleste gaver er pakket og klar, vi skal i år til Sverige og holde jul hos min søster hendes kæreste og min nevø, Jeg håber bare at turen bliver behagelig selvom vi godt ved det kommer til at tage nogle timer. men til Sverige det skal vi!!! glæder mig som et lille barn.
 Det er blevet til en del på den kreative front, men desværre ikke noget jeg kan vise jer endnu, men glæder mig til at vise jer det hele, lidt smugkig er der da plads til :)
 Og vi har været til julefrokost I Kværkeby Slotracing klubben.
Min Stedfar har bygget banen og er formand for klubben, og prøvekøres det skulle den helt sikkert, for selvom det lyder skørt har jeg aldrig prøvet at køre på den, og hold da op det er sjovt. måske man skulle melde sig ind i klubben ;)

 Og så kom der gave fra Hanne, jeg var så heldig at vinde hendes give away. hele 3 stk fine julekugler syet i skønne hvid og sølv farver, de er bare så flotte, og de hænger lige nu i vores stue vindue og pynter. 1000 tak Hanne, og især for det virkelig fine kort :)

 Glædelig jul til jer alle. håber ikke i er alt for ramt af julesneen.

Kh Sara

5 kommentarer:

Mia sagde ...

Rigtig GLÆDELIG JUL Sarah!

Smil fra Mia

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Kære Sara

Hvor er det nogle helt fantastiske gave indpakninger du viser, hvor har du gjort meget ud af detaljerne og farvematch, smukt.
Det er også nogle ret skønne "kugler" du har vundet.
Ellers vil jeg ønske dig og dine en rigtig Glædelig Jul, hvid er den i hvert fald.

Kh. Stine
P.s. dine fine skøjter hænger nu så smukt på vores juletræ:)

HanneZ sagde ...

Hej Sara. Jeg havde slet ikke set din fine omtale...tusind tak.
Jeg håber du bliver lige så glad , når du pakker dem op af julekassen igen til næste jul. :-) KH Hanne

Randi sagde ...

Så mye fint og krativt du lager!! :)

Randi sagde ...

kreativt:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails