søndag den 21. marts 2010

flettet tasker.

Jeg faldt første gang over de skønne flettede tasker hos Ecoist
er vild med den ide med at genbruge matrialer vi ellers så glædeligt og uden at tænke over det smidder ud. men måske kan billederne her, få dig til at se muligheder i meget af det du ellers ville smide ud.

siden er go som inspiration til selv at gå i gang med at flette. og det behøver ikke være en taske man starter med. et armbånd kan være en go start. og en go måde at lære at flette og sy sammen på.
fremgangs måden kan du se her.

Dette armbån er den nemmeste måde at komme i gang på. og så er det jo en fin lille en.

selv er jeg ret vild med denne taske oven over.




Billederne er lånt fra siden Ecoist.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Sara
Tusind tak for tip til link. Det har været helt perfekt at komme videre på! Jeg har lagt linket ud på min blog - og henvist til din side :)

Tak for hjælpen - fede ting du laver :)
Kh Mette

Drømmehjerte sagde ...

Hei.

Tusen takk for en koselig kommentar på bloggen min, og for at vil delta i giveaway'en! :-)

Har vært innom bloggen din flere ganger før. Du lager veldig masse fint!! :-)

Kristine sagde ...

Du har helt ret.
Super super fine ting.
Jeg er specielt lun på den sidste taske.
MUMS!

Erika sagde ...

Tusen takk for at du vil være med Kreative Kvinner! jeg har linket til deg og du er med i trekning av hobby-presangen!

Vi sees!

Erika

Anonym sagde ...

Fine ting du har på din blog:-) Ved dy hvordan man afslutter en ecoist-taske? Ringene har jeg foldet, men hvordan får man bunden syet sammen - her tænker jeg især på hjørnerne:-)....for slet ikke at tale om lynlåsen....

Anonym sagde ...

hej.
den sølvfavede taske med den grønne lyslås har du lavet den??:D hvis ja hvad måler stykkerne så?? og hvor mange er der brugt??
tak på forhånd.
KH Cecilie

Bournonville sagde ...

Cecilie, nej det er ikke fra min hånd, det er fra Ecoist.

Kh Sara

Maibritt sagde ...

Hej Sara
Super flotte tasker. Hvordan laver du dine hanke?

hilsen Maibritt og Gitte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails