lørdag den 17. januar 2009

recycled candy/ magazine wrapper purse

Uh...har brugt meget af min uge på et lille projekt, har foldet og foldet, syet lidt og foldet lidt mere, og det her er hvad jeg fik ud af det!

Tasken måler 15x30 CM

jeg har brugt 460 stykker papir.

Jeg har brugt blade og reklamer som der jo næsten dagligt vælter ind af døren, ud over det har jeg brugt noget stærkt fiskeline til at sy den sammen med, Billigt projekt, men tidskrævene,
jeg har alligevel brugt alle timer på døgnet jeg havde. og resultatet er jeg vild med, selvom den jeg rigtig ville lave må jeg vente med, for der skal jeg bruge chips poser, kaffe poser og andet papir i samme art. så tasken kan blive mere vandtæt og slidstærk.

så mor du kan godt begynde at samle ind til mig ;)

Lidt billeder fra processen
Jeg har lavet hver strimmel enkelvis til jeg havde 7 strimler.
derefter blev de en efter en syet sammen men stærk fiskeline, og derefter lukket i bunden.
tilsidst syede jeg hanken på.




Link: http://www.youtube.com/watch?v=X3ZjO36ZS4c


14 kommentarer:

Helle sagde ...

Hold da op et arbejde skat --Men det er da godt nok flot---Jeg samler og samler kan du tro--Glæder mig til at se næste projekt
KH
Mor

Bournonville sagde ...

Dejligt, så kan det være der snart kommer en taske mere :)

Anonym sagde ...

hvor har du mønsteret til tasken? hvordan skal den samles?

Anonym sagde ...

Jeg arbejder på en stor arbejdsplads, hvor vi samler de plasticbreve som teposerne ligger i. Dem vil jeg prøve med. Din taske er fuldstændig mage til en jeg købte i Mexico sidste år. Er spændt på om jeg kan finde ud af at samle tasken.

Anonym sagde ...

Kunne du lokkes til at dele mønsteret til tasken?? evt. et link hvis du har det?

Belinda sagde ...

hej, utroligt flot lavet, den taske der :) hvordan syger du taskens "bånd" sammen??

hilsen Belinda

ReachForAllTheStars sagde ...

Hvordan gør du?...
Hvor har du lært hvordan man gør?...
Og Hvordan samler du dem/det?...

Den er vildt flot!

Håber du giver et svar :D

Bournonville sagde ...

Mange tak for de fine kommentare.
jeg har selv fundet ud af hvordan jeg skulle lave tasken ud fra billeder og besøg i taskeforretninger. jeg ved ikke hvor så jeg ved ikke hvor meget jeg kan hjælpe jer.

Anonym sagde ...

hej jeg er også igang med sårda´n en taske men hvordan lukker du den i bunde

Unknown sagde ...

Heej :)
Rigtig flot taske!! :D har også selv lavet en ud af forsider fra gamle blade, men jeg kunne godt tænke mig at lave en hank på samme måde, men jeg ved bare ikke hvordan så jeg tænkte at når nu du har lavet en at du så kunne hjælpe mig? Det ville jeg sætte stor pris på! :)

By the way, jeg har tænkt på at lakere min så den får et mere glansfuldt skær og måske bliver lidt mere "vandtæt", måske kunne du prøve det samme? :)

Anonym sagde ...

Hey alle!

Er det kun mig, eller plejer man ikke at tape leddene, når de er af papir?

Katja sagde ...

Super fin taske - sælger du??? Nu er jeg nemlig ikke til almindelige fine tasker - dur jeg ikke til. Kunne rigtig godt tænke mig en i slikpapir :-)

Pris, hvis du sælger af det, du laver. Den skal være på str. med den du har vist eller en anelse højere.

Bournonville sagde ...

Hej Katja.

1000 tak.
Nej sælger desværre ikke tasker. men kan henvise dig til en anden god blogger:

http://genbrugblirguld.blogspot.com/

hun laver de fine tasker.

Kh sara

Anonym sagde ...

Jeg tænkte på hvilke mål du har brugt ?

super flot taske

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails