søndag den 7. februar 2010

Ta daaaa... og vinderne er :)


Så fik jeg trukket vinderne af min Mummi give away. og som sagt, ville jeg jo gerne gi noget ekstra, og det blev til nogle fine cupcake ting.
Tillykke til:

Puk som vinder 1. præmien , håber du kan få dem brugt sammen med din mummi kopper :)


Krudtuglens mor som vinder 2. præmien som er en fin fedt fattig cupcake halskæde i mini perler, håber du bliver glad for den :)


Groovy mamma som vinder 3. Præmien som er 2 fine hårklemmer også med lækre fedtfattig cupcakes , håber også du bliver glad for dem.



sender i mig lige en mail med jeres adresser, så sørger jeg for at sende de fine ting af sted til jer.


bournonvillehansen.sara@gmail.com




Til jer der ikke vandt denne gang, så lover jeg der kommer flere give aways fra mig, og så håber jeg i også har lyst til at være med der.

ha en dejlig søndag

4 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

ØV!!

Men tillykke til de heldige ;) De er godt nok søde, de der muffins-sager.

Fortsat god søndag til dig, Sara.

PUK sagde ...

Hvor er jeg heldig:)
Har sendt dig en mail.
KH Puk

KrudtuglensMor sagde ...

Ajmen hvor er det da bare fantastisk!!!! Havde ikke lige observeret chancen for ekstra præmier! FEDT hvor er jeg bare glad :) får sendt dig en mail!!!

Trine (groovy baby) sagde ...

Yay - hvor er jeg heldig...sender fluks en mail

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails