mandag den 22. februar 2010

En mumi for en mumi.

jeg synes det er helt fantastisk at man her i blog verden, kan bytte sig til andre spændende ting, jeg har fået byttet mit mumi stof med Mirjam fra Krams og Krimskrams, til noget andet Mumi stof, hvilke jeg er rigtig rigtig glad for. og se hvad Der kom med ved siden af, et stykke af det fineste tapet med mumi, nøøøj det er bare fint mange tak Mirjam,det er næsten så man ikke nænner at bruge det. så lige nu skal det bare gemmes til det helt rigtig projekt kommer til mig.

Og så her jeg meldt mig til to gange Gave vandrings leg, glæder mig også til at søsætte den for jeg har jo hele 6 jeg skal sende skønne gaver til. og jeg er allerede så småt i gang med noget fint, så holdøje med siden, glæder mig til at se hvem der er frisk på at lege med.

ha en dejlig mandag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails