søndag den 14. februar 2010

Glædelig valentines dag.


Juhuu, hoste saften virkede, selvom det er noget ækelt stads, men det har givet lidt tid til hækle tøjet.

I dag er det jo Valentins dag, går egentlig ikke så meget op i den slags, men alligevel tog jeg mig selv i at sidde og male en fint mumi billed til kæresten i går :) han blev da glad for det (men er måske ikke lige det man giver til manden) selvom han ikke går op i den slags.

I dag tog vi en tur på Det blå marked i Haslev, fordi manden skulle finde en lampe til sit værksted, så jeg fik da lidt mulighed for at snuse lidt rundt også og fandt da også lidt fine ting.


Fandt dette ugle broderi, er helt vild med uglerne, så jeg tror jeg skal brodere nogle af dem selv :)


Og så er jeg begyndt at samle lilla plast stel, ide´n har jeg haft i et stykke tid, men har aldrig rigtig faldet over så meget at det, man finder mest det røde og orange stel alle steder. meningen er at jeg vil samle et stel til et lege køkken, (håber at jeg får en pige en dag :) og i dag var jeg heldig, fandt to kopper og en lille skål, den lille dug fandt jeg også sammen med kopperne.


De to fine punge er fundet i den nyåbnet genbrugs nede af gaden. samt de fine ægge varmere. de er stadig i gang med at sætte op i butikken, og der er virkelig meget spændende at kigge på, fik også lavet en aftale med dem, de ringer når de får sætte kasser ind :) de er virkelig søde og priserne er til at leve med. de 2 punge og ægge varmerne gav jeg 5 kr for i alt.


Ha en dejlig søndag alle sammen.

Kram Sara.


7 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Sikke et vidunderlig valentinsbillede:).

Synne Justesen sagde ...

Sikke et dejligt billede du har lavet :).

Mvh,
Synne

Marie sagde ...

SÅ fint maleri!
Hadde eg bare hatt det talentet i fingrene!Du skulle solgt malte barnetv figurer på lerret ,det hadde blitt big buisness!

Unknown sagde ...

Hejsa sikke et sødt maleri.......dejligt..
Knuz Bettina

Sukkertøy for øyet sagde ...

Super cooooole ting du har kapret med deg hjem her..Ugler er virkelig i siget innen interiørbildet for tiden..Elsker de selv, super tøffe:)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er du god til at male,
min mand og jeg mødtes præcis på Valentinesdag (i dag for 13 år siden), så vi husker altid datoen.

Hilsen Stine

Ninas Drops sagde ...

Hei hei,
Tusen takk for besøk på min blogg for en stund siden, beklager at jeg ikke har hatt tid til å dukke opp her hos deg før i dag=)
Ja, man kan liksom ikke få for mange søte ugler i hus, også moro om man kan få inspirasjon til å lage noe selv av det også.
Kjempefine plast i lilla, lilla er en fantastisk fin farge.
Hilsen meg Drops som danset innom deg denne mandags formiddag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails