mandag den 22. februar 2010

Lidt tid til de små hygge projekter.


jeg har de sidste uger brugt meget tid på at folde kasser til bordkort til min mors 50 års fødselsdag men Selvom der er gået meget tid med at folde kasser lave menu planer til bordene og købe ind til bord pynt, så har der alligevel være tid til nogle små projekter, når kasserne har hængt en langt ud af halsen.
Nu har jeg endelig fået det til at fungere det med en lynlås og symaskine, så jeg har fået lavet to små punge af Mumi stoffet, en med lille My og en med Mumrikken. bag på er der en bro på den med My og et telt på Mumrikkens :)
jeg har leget med stof og lavet fine armbånd, og så kom synålen også frem og uglen blev født.
det er bare nogle af små projekterne der også lige blev tid til.
ærligt elsker jeg de små nusse projekter, for de hjælper så godt når man skal slappe af.

Dejlig mandag til jer.

12 kommentarer:

Therese sagde ...

Sikke nogle fine ting du har fået kreeret ;o) Armbåndene er seje og uglen er sød. Og så er du da sej, at du har fået det til at fungere med lynlåsene ;o)

Randi sagde ...

Sikke travlt du har haft. Men det er noget fine ting du har lavet. Den lille bjørnebande ugle er vildt sød og dine armbånd meget flotte.
God aften.

kh. Randi

Lykke sagde ...

Jeg er ret vild med den lille ugle, den er kæmpe sød!

Malene sagde ...

Hej Sara
Godt du har taget dig tiden til at være kreativ indimellem:) Det er god afveksling...
Så forresten i Netto i dag, at de sælger sengesæt med Mummitrolde på, og så tænkte jeg lige på dig. Tror de kostede 99 kr. stykket. Har i øvrigt afsendt din pakke i dag:)
Kh. Malene

Unknown sagde ...

hej

Hvor er det nogle hyggelige projekter du har haft gang i...

Jeg vil også gerne ha et kursus i lynelås.. Tillykke..

søde armbånd.. du får nogle gode ideer...

Lone

Malene sagde ...

Hej Sara
Har fået din pakke i dag. Tusind tak for en super fin bytter:) Glæder mig til at sætte saksen i det fine stof.
Kh. Malene

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Hej
Jo, tusind tak for byttehandlen, jeg er så glad for stoffet, det er så fint :)

Helle sagde ...

De Bordkort var bare fantastiske --Ideen også --Du er supergod til de ting Sara.1000 Tak igen ;-))
Knusssss Mor

Bournonville sagde ...

mange tak alle sammen.
jep er også rigtig glad for uglen.

Malene: er glad for du glæder dig til at bruge stoffet :)

Stine: dejligt du også kunne lig stoffet

Kh Sara

Gunn sagde ...

Så flott alt var! Likte spesielt godt armbåndene, og Mummipungene selvfølgelig ;) Var et knallfint stoff og du hadde laget de med et sånt fint mønsterutsnitt, kjempefint!

Julia Runge sagde ...

Sikke nogle fine ting! Har du ikke lydt til at lave et lille armbånds DIY-indlæg? Har længe gerne villet lave noget lignende, men kan ikke hitte ud af hvordan man får stoffet til at sidde fast i metallukkeren ;o) Måske du kan forklare det? :D

Bournonville sagde ...

jo det var da en god ide Julia. måske jeg skal kigge på det næste gang jeg skal ha lavet nogle armbånd. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails