mandag den 15. februar 2010

Dagens fund.


Jeg har været en tur rundt i byen i dag, og der blev da lige tid til at lure i de lokale genbrugs butikker. og synes da også jeg fik en del lækkert med hjem. er specielt vild med stoffet med bilerne på.
fandt også 4 rammer i træ fra IKEA som jeg skal ha leget lidt med, der skal noget tapet eller fint papir på :) skal bare lige ha luret hvordan jeg vil gøre det.
fandt også en fin hvid vase som jeg også er ret vild med, ved ikke hvorfor, men vaser er bare ikke noget jeg har og mangler dem altid, så nu er der da kommet en hjem i hytten :)
den lille bog er fyldt med fine papir klip fra forskellige kendte kunstere.

5 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sagde ...

Super herlige stoffer:)
Morro å få med seg slike ting hjem.
Ha en super dag videre.

Malene sagde ...

Synes også det er meget guld du har fundet der - ISÆR stoffet med bilerne. Det er jeg også helt vild med. Er spændt på at se rammerne fra Ikea, når du får piftet dem op med lidt lækkert tapet:)
Kh. Malene

frkmus.dk sagde ...

Hej Sara

Roserne har jeg købt hos stof 2000.
De lå i en rodekasse med alt muligt på udsalg, så jeg er ikke sikker på at de stadig har dem.

Hvor er det fine ting du har fundet i dag, nogen dage er man bare mere heldig end andre.

Kh Gitte

Kristine sagde ...

Hei :-)
så hyggelig at du skrev noen ord inne hos meg! Nydelig blogg du har, kommer gjerne igjen :-D
hilsen fra Kristine

Therese sagde ...

Hej Sara,
skal bare lige høre om du har fået pakken fra mig ?
Sendte den for omkring 14 dage siden.
Fine ting du har fundet ;o)
Therese

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails