fredag den 26. februar 2010

Fødselsdags Give away ;)

yaai...
så er det igen tid til give away hos mig. denne gang med anledning, jeg fylder 25 den 13 marts. og så har jeg rundet de 100 faste læsere, hvilke jeg er virkelig beæret over.
så en af jer heldige bloggere skal da også ha en lille gave.

Nemlig 5 x 1 meter tapet.
måske ikke så meget med retro, men der er da til et par kasser eller to, eller et andet lækker projekt,
og så er det mine ynglings tapeter.

Så til reglerne som i jo nok kender alle sammen :) men for dem der er nye:

1: lod for kommentar

2: for kommentar og fast læser.

3: lodder for kommentar, fast læser og link på din blog.

Hus at skrive hvor mange lodder du deltager med og lån gerne billed.

Vinderen trækkes den lørdag 13. Marts,
og offentliggøres søndag

Håber i vil være med.


84 kommentarer:

Malene sagde ...

Så vil jeg da gerne være den første til at deltage med 2 lodder.
Kh. Malene

Malene sagde ...

Det er da en god anledning til en give away (selvom du jo burde MODTAGE i stedet for at give), men jeg takker ikke nej til så fin en præmie:) Deltager med 3 lodder:)
Og tillykke med at du har fået så mange faste læsere!
Kh. Malene

ulla sagde ...

Ja jeg er helt sikket med på 3 lodder. Fede tapeter! Og tillykke med de 25 + 100:-)

Maria sagde ...

Jeg vil da rigtig gerne være med på 2 lodder ;)

Lisa // Så gik der tid med det sagde ...

Lækre tapeter. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder. :)

Anja - Mosskov design sagde ...

Hej, tillykke med fødselsdagen og alle de faste læsere. Jeg vil gerne være med på 3 lodder.
-Anja

smilehull sagde ...

Jeg er definitivt med på denne! :) Mange flotte tapeter!
Jeg er allerede fast følger, så det blir 3 lodd til meg!

Fru Melgaard sagde ...

Lækker give away - Jeg deltager gerne med 3 lodder:)

Vh. Louise

Tine sagde ...

Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder.
kh Tine

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara, tillykke både med dagen og de 100 læsere.
Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
Jeg synes at det er nogle skønne tapeter. Faktisk har jeg et helt klædeskab, nå ja og en skammel, som har det petroleumsfarvede tapet nederst i venstre hjørne på sine døre og sæde. Bringer det på min blog ved lejlighed, så du kan se det:)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Tillykke nu med de 100 læsere og meget snart de 25.. jeg fylder også 25 bare 1 måned senere, 13. april ;)

Sikke en fin gave du sætter på højkant.. jeg kunne sagtens bruge lidt tapet til projekter.. så jeg er med på 3 lodder ;)

Kh Maria

Kolorista sagde ...

Hej Sara - Årh bare det ku være mig der vandt disse skønne, skønne gaver!!! 3 lodder, tak. Tillykke med begge dine anledninger til give-away!!! KH Lisbeth

trinesoehest sagde ...

Tillykke med både det ene og det andet :-)
Jeg vil meget, meget gerne være med.
3 lodder til mig, tak!

reSIRIkulert sagde ...

Gratulerer med 25, og med over 100 faste lesere! ;o)
Jeg blir med på din give away med 2 lodder.
Kh Siri

SiriR sagde ...

Uha, jeg deltager gerne med to lodder:)

Randi sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Randi sagde ...

Prøver lige igen :O).
Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder, og tillykke med de 100 læsere.

Kh. Randi

Westmose sagde ...

Hej Sara hvor er det pudsigt - min datter Sara er også født den 13. marts, hun bliver 3 år :-) Jeg deltager selvfølgelig med 3 lodder. Kh. Mette

Glaphuset sagde ...

Hej Sara.
Uh tillykke med kanel alderen ;o) Jeg vil gerne være med i din give away med 3 lodder.
God weekend.
Kh Anette

Frk. Høiriis sagde ...

Hejsa :) Jeg vil da helt sikkert også gerne være med... Elsker tapet (som alle andre)... Har dog bare ikke særlig meget, så det må gerne flytte ind hos mig :) Knus Frk. Høiriis

Frk. Høiriis sagde ...

Hovsa... deltager selvfølgelig med 3 lodder :)

Sophie sagde ...

Fede tapeter du har!
Tillykke med fødselsdagen og de 100+ :-)
Jeg vil gerne være med på 2 lodder, tak.
Kh Sophie G.

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Tillykke :). Retro eller ej, det er skønne tapeter og jeg melder mig i kampen om dem med 2 lodder.

Rebekka sagde ...

Først og fremmeste: Tillykke med fødselsdagen.

Og så vil jeg da rigtig gerne være med på 3 lodder.

God weekend,

Rebekka

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Så fine tapeter! Jeg er helt sikkert med på 3 lodder :)

[Spitzenklasse] sagde ...

Tillykke!
Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

Rikke R sagde ...

Tillykke med de mange læsere og så en dejlig blog:-)
Jeg deltager med 3 lodder:-)

Anne sagde ...

Sikke fine tapeter:) Og tillykke! Jeg vil gerne være med på tre lodder!
Hilsen Anne

Differentia sagde ...

Hej Sara!
De er også virkelig fede de tapeter, retro eller ej. Kan godt forstå det er nogle af dine yndlings... - jeg er med på 3 lodder i en fart :-)
Vil du iøvrigt være sød at skrive din adresse til mig på mail: dethvidehus@svendborgmail.dk
da din gave i gavelegen er klar :-)
Kh. Mette

Unknown sagde ...

Ja, jeg vil da også gerne være med.
sætter mig på 3 lodder.

Ditte Høybye sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen og de mange læsere. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder-

Hilsen Ditte

Trine sagde ...

Tillykke - 3 lodder til mig tak :)

Pia Dybdal sagde ...

Jeg springer på, med to lodder :-)

Camilla sagde ...

Superflot tapet, jeg er med på 3 lodder :-)

Og tillykke med fødselsdag og læsere

Lone sagde ...

Fede tapeter. Jeg linker lige om lidt og nupper 3 lodder :o)

Kh. Frøken Fiil

tellerup sagde ...

Jeg vil da gerne deltage med to lodder ;o)
Kh Marianne

ffluwer sagde ...

Hejsa
Tak fordi du kiggede ind og er med i min giveaway. Jeg vil da også meget gerne være med i din, for det er da noget lækkert tapet. Kan være jeg skal lave nogle flere bøjler i dette. Jeg deltager med tre lodder.
Venligst Ffluwer

unikarina sagde ...

Lækre tapeter som jeg allerede har idéer til. Så jeg smider 2 lodder i puljen - 1 for kommentar samt 1 for link.

Kragen sagde ...

Fint fint tapet, jeg vil gerne be' om 3 lodder! og tillykke med fødeselsdagen :-)

Anna sagde ...

Jeg vil gerne være med! :) 2 lodder til mig. Og tillykke med dagen den 13 :O)

CoffeeVille sagde ...

Jeg vil også gerne være med. Jeg smider 2 lodder :o)

Kh Fru Lilla.

Pialouise sagde ...

Fantastiske tapeter - lige min stil. Jeg vil gerne være med med 2 lodder.
Og sikke en fin blog du har :)

Mette C. sagde ...

Skønne præmier, jeg lægger flux 3 lodder og krydser fingre :-) Mette C

mette b sagde ...

Jamen, så får du lige et tillykke fra mig! og så smider jeg 3 lodder i puljen :)
KH Mette

IF Stjernen sagde ...

Tillykke med fødselsdagen lige om lidt!

Jeg smider 3 lodder i puljen.

Smedegaard sagde ...

Vil da rigtig gerne vinde det fine tapet. Så 3 lodder til mig :o)

Julia Hausfrau sagde ...

Hov, hvorfor har jeg først set dette nu? Smid fluks 3 lodder i puljen til mig :)

63 grader nord sagde ...

Vil gjerne være med på din giveaway, og til lykke med dagen den 13. mars!
Jeg tar tre lodd og så kan du jo være med på min Giveaway og konkurranse og kanskje du vinner og får en presang fra meg til fødselsdagen din :0)

Unknown sagde ...

Sikke noget fint tapet. Jeg er med på 3 lodder :)
Mange hilsner Signe (Mamalocas Lala)

Emma Julie sagde ...

så fin en give away! jeg vil veldig gjerne være med, så 3 lodd på meg:)

Vinterbarn sagde ...

Hei hei :) Så fin give away, den vil jeg gjerne delta på.

3 lodder på meg :) Tillykke med dagen du snart har :)

Anonym sagde ...

Sikke en flot give away...jeg er da med på 3 lodder:-)
Knus Malene

Mette sagde ...

jeg vil gerne være med med 2 lodder :-)

Mette

rebekka sagde ...

jeg er helt ny og syntes det her er spændene men ikk helt sikker på om jeg har helt styr på det... men ville gerne deltage med 3 lodder kan bare ikke helt finde ud af det der med linket men pyt deltager så bare med 2 lodder

Emilie sagde ...

Hejsa! Jeg vil som med-fiske-søster smide tre lodder og prøve om jeg kan finde ud af at linke osv! Er ny herinde men det jo såååå sjovt! Se min blog og følg den endelig! ;) vintagefryd!
Kh Emilie

Emilie sagde ...

Og så kan jeg bare slet ikke finde ud af at linke til din give away... hvordan gør man???? Hjææælp!

Camsen sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage i din fantastiske give away med 3 lodder - og skøn blog!

Michelle sagde ...

Jeg vil også gerne deltage - tillykke med de 25 år og dine +100 faste læsere.

Pia sagde ...

hovhov her må jeg hellere være med på 3 lodder
Hip Hip hurrraaa

Lou sagde ...

Ih, hvor er det noget fint tapet! Det kunne også godt blive mit yndlingstapet. :-) Jeg er med på 3 lodder. :-)

Majline sagde ...

Ihh, sådan noget fint tapet :) Jeg er da med på tre lodder :)

Jytte sagde ...

Jeg vil gerne deltage med tre lodder.
KH Jytte :)

Bolette sagde ...

Virkelig fine, dem vil jeg gerne vinde:)
Kh Bolette, som deltager med to lodder

Helle Quentin sagde ...

åhhh sikke fint tapet, kunne bruges til en fin æske. vil gerne deltage med et lod.
k.h Helle

maja dissing sagde ...

smukt! jeg vil gerene deltage her med 2 lodder:)

Tine sagde ...

WOW, noget lækkert tapet..
Helt klart 3 lodder herfra..

Dorthe Mey Thurø sagde ...

Dejligt - mangler lige lidt nyt tapet til et par projekter... :o)

2 lodder fra mig

Maria sagde ...

'
Sikke dog en dejlig præmie!
3 lodder til mig tak :D

Lene Toft sagde ...

Tillykke med fødselsdag...
jeg hopper med på 2 lodder..

Inger Lises Verden sagde ...

Sikke nogle fine tapeter! JEg mangler et fint stykke til en kedelig bakke:-) og måske det kan blive til et par æsker også. Skønt at der er nogen i blogland der kan finde nye spændende sider som vi andre kan nyde godt af.
Jeg melder mig med 3 lodder.
Vh Inger Lise

Unknown sagde ...

Hejsa nogle rå fede tapeter... jeg er med på to lodder.... De vil pynte i en fed sættekasse jeg er ved at lave til min datter

Knuz Bettina

Pip som Pap sagde ...

Hejsa - faldt lige over din fine side, og vil da også rigtig gerne være med i lodtrækningen om det fine tapet. Har meldt mig som fast læser - så to lodder tak:o)
Mvh Pia

Lene´S sagde ...

...Jeg hopper med på 2 lodder...og vil forresten også ønske dig et stort TILLYKKE med fødselsdagen ! Hip, hip Hurraaaa ;o) Lene

DiSign-Keramik sagde ...

Hejsa
De flotte tapeter måtte gerne blive mine, så jeg smider 3 lodder i puljen.
Vh. Dianna

blang sagde ...

1 lod herfra :-)

Lisali sagde ...

Så fantastisk fin give away, jeg vil gjerne være med med tre lodd:)
Klems Lisalii

Tanja sagde ...

Vil gerne være med på 3 lodder.. ;)
Vh.
Tanja

Kathrine H sagde ...

Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

Ønsker deg en fin uke!

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne være med i din fødselsdags give away. Tillykke med de 25 :-)

rino sagde ...

fina, jag är med!

jag följer dig via bloglovin (älskar bloglovin, är inne varenda dag)

Pia sagde ...

Så flotte tapeter! Jeg tar gjerne to lodd!

Maria sagde ...

tillykke med det. Jeg vil da gerne deltage med 2 lodder.
Vh Maria

Marie sagde ...

eg er med! 3 lodd på meg :D

grønn sagde ...

Så fine tapeter! Jeg vil gjerne være med!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails