torsdag den 4. februar 2010

Se hvad posten kom med. og kan du måske hjælpe mig?


Se hvad posten kom med i dag, det fine ugle billed har jeg vundet hos Mette Sofie som har siden Ugler i posen, hun er vild dygtig til at tegne, er helt vild med uglen. tk Mette :)

den fine pung vandt jeg i anden præmie hos Siri som har siden Siris design, den er helt fantastisk, og er allerede taget i brug, jeg kan ha min mobil og nøgler i, og så bliver de ikke væk i tasken :)

Hmm...har også tænkt på at få mig nogle af de der fine mærker alle i blog damer har, de er så fine. men hvor finder jeg sådanne nogen henne? er der nogen der har nogle links eller adresser hvor jeg kan finde dem? så skriv endelig.

ha en skøn dag der ude :)

9 kommentarer:

SiriR sagde ...

Ih, hvor er jeg glad for at du kan li den lille taske/ pung! Dejlig at høre at den allerede er i brug.

Jeg bestiller mine navnelapper ved www.minanamnband.se - der er masser at vælge mellem, rimelig pris og god service.

KrudtuglensMor sagde ...

Hej Sara! Jeg har købt mine hos www.scannex.dk - 180 inkl porto for 100 styk og med figur på :)

Fru Melgaard sagde ...

Hej Sara
Jeg køber også mine hos scannes.dk og har altid været godt tilfreds. Man kan også købe dem hos ikastetiket.dk, her kender jeg dog ikke kvalitet.

Vh. Louise

Bournonville sagde ...

manga tak alle sammen :) det er en stor hjælp.

Julia Hausfrau sagde ...

Din heldige kartoffel, det er nogle vildt fine ting du har vundet ;)

Bournonville sagde ...

wee...så fik jeg bestilt nogen fine navne mærker. glæder mig til at se dem :) tak skal i ha alle sammen :)

MetteSofie sagde ...

Dejligt at høre at du er glad for billedet :) - Og til dit spørgsmål, så må du selvfølgelig gerne linke til min side.
Jeg har også mine mærker fra Scannex, men du har allerede bestilt kan jeg se ;)
Kh. MetteSofie

Glaphuset sagde ...

Hej Sara.

Sikke heldig altså, bare det var mig :o)
Jeg er også blevet hug på mærkerne og går i disse dage og tripper hver gang den gule postbil holder ind, for jeg har også bestilt mærker. Jeg har gjort det ved Scannex, som du har fået link til fra Krudtuglens mor. Har som sagt ikke set dem endnu, men lader da selvfølgelig blogland vide når de er landet i postkassen :o)
Synes det kunne være lidt sjovt at sætte mit "stempel" på de ting jeg laver. Så det er bare med at få bestilt :o)

Kh Anette

Anne D sagde ...

Jeg har lige lavet et indlæg om mærkater. Men jeg er åbenbart kommet for sent til at kunne hjælpe dig. Jeg bruger også Scannex og er godt tilfreds.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails