lørdag den 6. februar 2010


Jeg må indrømme at jeg har aldrig været så heldig før i mit liv, hverken i spil eller konkurrencer, som jeg er nu.

har igen vundet ;)

Vandt hos Kreative kreationer, denne fine give away, og jeg som ELSKER knapper og bånd. så den glæder jeg mig virkelig til at få.

Og hos Uf-titah var jeg så heldig at vinde trøste præmien. og Julia fra The vintage Hausfrau vandt 1pæmien, tillykke til dig julia ;) og til alle i blog damer, det er skønt at i gider at lave give away´s ikke nok med at man bliver rigtig glad når man vinder, det føles også dejligt selv at give noget væk på samme måde. man kan jo næsten gå hen og blive afhængig af at give væk på den måde, jeg vil næsten være med at jeg er mere spændt på at trække vinderne i morgen end i er på resultatet ;)


1 kommentar:

Glaphuset sagde ...

Du er da bare for heldig ;o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails