fredag den 5. februar 2010

Ny genbrug i gaden :)

I dag åbnede der er ny genbrug 100m fra hvor jeg bor ;) og jo skulle jo lige ned og snuse, man kan jo ikke dy sig. der var en masse spændende at kigge på, fandt da også lidt fine dåser, og 3 fine mini babushka figur, men jeg skal da helt sikkert ned og kigge igen når de er kommet ordentligt på plads :)
Og jeg har fået arbejdet på en Bambi til krudtuglens mor, for nu var der endelig ekstra tid til det :)

ud over det har jeg gået og tænkt lidt. (jep jep tænkte kan jeg skam også ;) men jeg synes der skal nogle ekstra præmier på min give away, hvad det bliver får du af se søndag. men jeg er næsten oppe på 100 faste læsere, så det må da være grund nok til at forkæle alle i dejlige blog damer :) eller hvad synes i?

Ha en dejlig aften der ude.

3 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Det lyder lidt farligt, med en ny "genner" så tæt på hjemmet. Må vi se dagens fund?

Og spændende med lidt ekstra ting på højkant i din give away, glæder mig til at se havd det bliver, og hvem der vinder ;)

God weekend!

Bournonville sagde ...

hej julia, jeg skal nok sætte billed ind en gang :)

reSIRIkulert sagde ...

Jeg skulle ønske det åpnet en gjenbruk like ved meg også, for jeg simpelthen elsker å kikke der. Man kan finne så mange skatter der.
Og gratulerer med så mange følgere, du har en flott blogg ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails