torsdag den 8. november 2012

Torsdags hygge..

Jeg torsdags hygger... det har regnet hele formiddagen... så jeg har fået brugt lidt tid på at skære mine firkanter rene... 
30 firkanter blev det til, har brugt mønstret fra Cluck Cluck Sew, som jeg nævnte i tidligere indlæg, og alle grønne rester blev brugt op først, samt nogle af mine yndlings stoffer..

 der bliver rykket lidt rundt med firkanterne..




Jeg har været så heldig af finde to hele sengesæt af den grønne udgave med blomsterne, samt et fint brunt sæt i genbrugen forleden.. og den grønne blev straks brugt til tæppet. 
og jeg har nu 3 af samme slags af denne...  men desværre ikke så meget af gul eller blå..


så hvis der skulle findes flere slags af denne, er jeg meget interesseret i at se dem... også gerne hvis du ligger inde med gul og blå som du gerne vil bytte, høre jeg gerne fra dig... kan evt bytte med stykker af den grønne :)
--------
I enjoy Thursdays... it has been raining all morning ... so I have spent a bit of time to cut my squares clean ...
30 squares in total, used the pattern from Cluck Cluck Sew, as I mentioned in previous posts, and all green residue was used up first, even some of my favorite fabrics ..
I move around a bit with the squares .. until I find the right pattern
I have been fortunate of finding two full beds set of the green version with flowers and a fine brown bedding sets in thrift store the other day .. and the green was immediately used for the quilt
and I now have 3 of the same kind of this ... but not so much yellow or blue ..
so if there were to be found several kinds of this, I am very interested in seeing them ... also like if you hold yellow and blue that you want to swap, I would like to hear from you ... may want to swap with pieces of the green :)

10 kommentarer:

Lise sagde ...

Nøj det bliver flot.

Bournonville sagde ...

Tak Lise :)

Emma sagde ...

ej det mønster kan jeg virkelig godt lide.
Jeg har selv lyst til at lave det når jeg når længere ned på min to-do liste.
Jeg så på et tidspunkt en der havde lavet et i samme mønster i ensfarvede grønne og brune farver, men jeg kan selvfølgelig ikke finde det lige nu. :)

Lise Halager sagde ...

Ser skønt ud Sara. Dejligt du har tid og overskud til at hygge - ren selvforkælelse :o)

Bournonville sagde ...

Emma. ej....det ville jeg gerne se, cluck, har også lavet et i brune farver... det er fint..

Lise: tak :) ja det er dejligt at ha lidt tid til at fordybe sig..

Emma sagde ...

åh jeg har også søgt efter den. ofte gemmer jeg bare billedet af et tæppe som inspiration, men denne gang kan jeg ikke finde hverken hjemmeside eller billede. :) Jeg mener dog det var en der syede et tæppe for en der skulle give det til hendes bedstefar, som godt kunne lidt grøn. Jeg leder videre. :)

Bournonville sagde ...

fedt Emma..

Ninna sagde ...

Det er virkelig flot. Meget kreativt:D

Emma sagde ...

Nåh det lader til jeg har en hukommelse som en si. :-) i hvert fald husker jeg forkert.
Det var det tæppe her jeg snakkede om. Ikke helt som dit og ikke med brunt og ikke ensfarvet :)

http://www.stitchedincolor.com/2012/10/green.html?m=1

Bournonville sagde ...

Hehe... Det kender jeg godt..
men smukt er det nu alligevel trods huller i sien..;) og jeg har nu gemt det til fremtidige rester.. mange tak for link Emma.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails