tirsdag den 27. november 2012

Mangler noget i grøn....!!!

Jeg har i snart et år haft dette projekt liggende, det skulle gerne blive et større tæppe i grønne og røde farver, det startede med med to Samesame stoffer, derefter fandt jeg fler og flere røde, og senere kom der lidt grønne stoffer til, som sammen lå og kaldte på mig,
 mange af dem er der nu allerede klippet firkanter på 21x21cm af 6 stk af hver af dem der er nok af... og da jeg fik rydet lidt op i projekterne forleden, dukkede de alle sammen frem og lysten til at komme videre med det, 
men jeg mangler grønne stoffer, gerne børnestoffer, alla GRAZIELA nærmere bestemt dem i grønne og røde med æbler,hjerter og kløver.. 
men hold da op, nogle steder er det rimelig dyrt andre steder knap så dyrt... men alligevel for dyrt for mig og mit buget... så hvis du ligger inden med grønne stoffer, du ikke bruger, og du tænker ville passe ind her, eller stykker af det fine GRAZIELA stof som du evt bytter, eller sælger, så høre jeg gerne fra dig, så kan vi nok helt sikkert finde ud af noget.
 


6 kommentarer:

Mia Meyland sagde ...

Sara jeg har graziela i grønne hjerter? :)

Bournonville sagde ...

hej mia. har sendt en mail..

1i11e.1u11e sagde ...

Hej Sara
Tusinde tak for den fine service, du i tidens løb har givet mig med "fjerndepot" hos Restekassen. Dejligt at du snart tænker at den blog atter skal være aktiv. Vil du ikke sende din adresse til min mail, så skal jeg kigge efter " grøn-linger ".....hvis altså du kan nøjes med færre lapper end seks af hver slags?
Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

Bournonville sagde ...

Hej Marlene.

jeg har sendt dig en mail :)

1i11e.1u11e sagde ...

Hej Sara
I øjeblikket har Læger uden Grænser en reklame på TV - en meget kynisk reklame om, at det ikke er nok at trykke "like" på facebook - det er nødvendigt at gå et skridt længere og være aktiv...gøre noget.
Så uden sammenligning i øvrigt, så gav du mig en mulighed for at gøre en forskel. Tak for dit "nødråb". Jeg har nu pillet i mine bunker og fundet en lap her og en lap der...de fleste grønne. Der er bestemt nogle eyecandy-er i blandt...og jeg kan læne mig selvtilfreds tilbage. For bunken er pakket og bliver sendt i dag....og belønningen for mig? Jeg er bare så glad for at kende din restekasse, for at kunne se frem til at se dit megaprojekt færdigt og føle at jeg var en lille smule med i det...og så glæder jeg mig over at de stakke af stof, som andre hovedrystende undrer sig over, at jeg kan være glad for, at lapper fra de bunker også kan glæde andre:)
Al mulig held med dit arbejde med tæppet!! På genskriv på restekassen. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11@hotmail.com

Bournonville sagde ...

Mundlam og uden ord.. 1000 tak Malene... Tæppet skal uden tvivl nok blive færdigt og med din hjælp er jeg det skridt videre <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails