torsdag den 15. november 2012

Den færdige forside..

 Så fik jeg taget billede af min grønne forside, syet sammen og presset.
 Jeg synes det er svært at finde lys nok til at tage billeder, for tiden, jeg er ikke vild med denne årstid, det er koldt og mørkt.. og billederne bliver dårlige :(
 Jeg skal denne gang prøve mig af med at quilte forsiden med min frihånds quilte fod, så jeg har fået købt mig lidt quilte sytråd og de rigtige nåle..
inden jeg kaster min nybegynder quilte dille over det grønne her, skal teknikken lige afprøves på et prøve tæppe, men er sikker på at det nok skal blive en oplevelse, og lærerig process.

----------------

Finally a picture of my green front, sewn together and pressed.
 I think it's hard to fine light enough to take pictures at the moment, I'm not crazy about this time of year, it's cold and dark .. and the pictures i take, are bad and dark: ( 
I will this time try to quilt front with my free motion quilting foot, so I've bought myself a little quilting sewing thread and the right needles .. 
before I throw myself into it, I want to test the technique, but am sure that we will be a good experience and learning process.

2 kommentarer:

Lise Halager sagde ...

Hvor er det blevet super flot Sara. Du er bare ski.. dygtig med den symaskine - mon det er et der skal ende i Snekkerup med de farver...? ;o)

Knus til dig.

Bournonville sagde ...

Hej lise...1000 tak.
tror det er en tilfælde at farverne endte med grøn, men jeg har meget liggende i grøn og gul, især rester, så måske ender det i snekkerup :) måske ikke..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails