torsdag den 1. november 2012

En svær beslutning..

Kan i huske de to hele sengesæt jeg fik fat i, jeg går og overvejer om jeg skal sælge dem, de er for fine at have liggende til pynt, og synes helt bestemt at de skal bruges som de er, for det ville være synd at klippe dem i stykker.. når det nu er to hele sæt og jeg får ikke overtalt manden her hjemme om at dem skal vi da selv bruge, trods vaskning osv... han vil stadig ikke have dem.. 
(hans holdning til Retro sengetøj er langt fra som min)
Jeg vil helst sælge dem samlet, og prisen bliver 400kr plus porto.

send mig gerne en mail hvis det har interesse.

3 kommentarer:

henridarling sagde ...

Hvor er de fine. Min mand vil heller ikke sove i retro sengetøj :) har stadig 1 stk børneprint tilbage som du skrev på men mine mails må ikke komme frem til dig. Vil du prøve at sende en mail til mig på henridarling@gmail.com

Ellen Kathrine sagde ...

uf de er fine Sarah- overvejer om jeg skal give os dem i julegave- ikke fordi vi mangler.........!!

Unknown sagde ...

De er fine- her er manden dog med på, at sove i vintage sengesæt, så længe begge sæt er ens og ikke brune! ;)

Dem skal du nok komme af med!

Tak for byttehandlen!
/Christina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails