søndag den 22. juli 2012

Tintin Fund...

Efter en hyggelig weekend i selvskab med Skønne mennesker og dejligt vejr, har jeg fået pakket ud, vi har været en tur i Nykøbing Sjællend, og enkelte loppemarkeder blev besøgt.

Jeg var så heldig at finde et stykke stof med Tintin, om jeg bare ubevist er begyndt at finde ting med Tintin, ved jeg ikke helt. men fandt jo det fine billede , efter en tur til Sverige, for ikke så længe siden. jeg er nok blevet lidt Tintin fan, for jeg lægger mere og mere mærke til ham :)
Mon ikke dette er mit bedste Tintin fund indtil videre...??

Der kom også andre fine sengesæt med hjem selvfølgelig, 
Bamserne er et helt junior sengesæt, som sikkert kommer til salg når jeg har bestemt mig, men kunne ikke lade det ligge, heller ikke løvernes konge eller Dalementinerne.

 Begge sæt er rigtig fine i farverne.




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej
Jeg ville godt vide hvor du har fundet Tintin stoffet, jeg er nemlig selv på jagt efter Tintin stoffer.

Kærlig Hilsen Mig!

Bournonville sagde ...

Dette stykke er fundet på et loppemarked, har også selv søgt det på nettet, men kan intet finde.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails