mandag den 2. juli 2012

Besøg hos søster.

Har været på besøg hos min søster i Sverige i weekenden, bare sådan en riv ud af kalenderen weekend, det er ikke så tit vi lige har råd og tid til at tage en hel weekend i Sverige, selvom det ville være super skønt.

Min søster havde været så sød at sætte en dag af til hende og mig, så lørdag tog vi på Loppis tur, vi kørte fra det ene sted til det andet, og der var masser af fine ting at se på, det blev ikke til så meget, men det jeg fandt er jeg rigtig glad for.

Der kom en del lækkert med hjem fra Sverige, og skal helt sikkert på loppis jagt igen.

 De fine and kunne jeg ikke stå for, og kunne godt gå hen og blive en af de spøjse ting jeg ville kigge efter frem over, den ville se fin ud på en collage væg.
 Snehvide sengetøjet er jeg særlig glad for, det er virkelig fint, og ikke slidt.
 Svensk mumin Bog, den måtte jeg ha med hjem :)
 Rigtig fine og hele junior sengesæt.

 Jeg tror for mig var det bedste køb dette billede, synes det er så fint, Tintin in think box. mener jeg at titlen er, Det er malet/printet på noget fint gammelt papir, som giver det en fin struktur,
billedet måler med ramme 38 x 30 cm... jeg synes det er vildt fint, og en fund for en 5 svensker krone :)
nu skal der bare findes en plads til det.

Den fine krydderi skuffe, fandt jeg inden vi tog til Sverige, den er perfekt til krea bordet.

ud over de fine fund, havde min søster også en hel sæk stof/Rib liggende til tulle/Posebukser, helt tilbage fra førstefødte, som hun aldrig havde fået syet, nu er nummer to også landet i mellemtiden, så nu har hun slet ikke tiden, så jeg har fået den ære at lave masser af tulle bukser, eller hvad jeg nu synes til de to banditter,
 så der er nu bestilt Mønster fra Minikrea, til posebukser med foer, og jeg glæder mig til det lander i postkasse, for stoffet er sat sammen, og Lines og Anna´s DIY med rib kantbånd er gennem læst mindst 4 -5 gange,samt skitser til bukser.
 Jeg er klar... POST KOM NU :)

5 kommentarer:

Pernille sagde ...

Fine ting. Anden er ret sjov! Jeg har også lige fundet sådan en krydderiskuffeting magen til din. Den holder nu styr på bånd, knapper og dims over mit kreabord :)

Klem Pernille - pescno.blogspot.com

Frk. Munk sagde ...

Lækre ting du har fundet - og hvor skønt med en søster-weekend :-)

Bournonville sagde ...

Pernille

Ja tror også den vil blive fin på mit krea bord, så må jeg se hvad der lander i skufferne.

Julie.
ja det bliver bare mere værdsæt når det ikke sker så tit :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hold da op for en masse lækre fund!

Stine:)

Ellen Kathrine sagde ...

det lyder som en dejlig weekend- også for din søster :-) og skønne sager du der fandt :-) Tintin er fin- forstår godt du er glad for det billede.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails