tirsdag den 10. juli 2012

Projekter der venter...Har du nogensinde set sådan et skab??

Jeg har en del male projekter, som jeg egentlig gerne vil i gang med(men de står bare og samler støv)... seneste fund i genbrugsen, har nu fået sat skub i lysten til at få gang i malingen, har i nogen sinde set sådan et skab?
  jeg tænker en fin pastel blå eller grøn... nye greb....
den er dog oplagt til tapet også, men synes ikke
 det er blevet flot med tapet de andre gange jeg har arbejdet med det.
så i første omgang får den en klat maling.
 den har brede låger, så der kan stå parfume eller andet i lågerne.
 5 fine små skuffer, til nips eller andet fint.
Jeg tror det kan blive et rigtig fint skab.
 Jeg havde først tænkt sytøjs skab, for jeg så først spejlet da jeg kom hjem.
Veninden og jeg har haft et par sy dage, hun havde et ønske om at sy et par Voksen tullebukser til sig selv, færdige resultat skal jeg nok vise når modellen har fået vasket bukserne.
de er fine :)
Jeg har fået syet nogle bukser til min søsters knægte, billeder kommer senere, vil af gode grunde ikke vise dem frem helt endnu :) men et lille sneak peak går da an.
 Der er også blevet syet til svigermor, en blad holder til camping vognen :)

6 kommentarer:

Albertemor sagde ...

Hold op et fint skab - det gad jeg godt eje:-) glæder mig til at se det færdige resultat.

Lise Halager sagde ...

Hvor er I kreative - ligner rigtig rå-hygge :o)

Skabet minder meget om min farfars værktøjsskab. I lågerne hang hammer, høvle og lign kan jeg huske. Det var godt nok et gammelt skab, men indretningen var meget lig dit.

Knus

Bournonville sagde ...

Fedt tak Lise... det ligner heller ikke et typisk make-up skab, jeg synes også det ville virke bedre som værktøjs skab... må se hvad det ender med.

Knus

Helle sagde ...

det er fint Sara og Bukserne har jeg jo set --også flotte ;-)

Snullemor sagde ...

Jeg er ret sikker på at min nabo har sådan et skab... jeg troede det var hjemmelavet, men nu er jeg i tvivl... det er måske en produktion fra engang i 70'erne eller sådan noget! Super anvendeligt og pladsbesparende. Naboens er malet i en lys turkis, meget fint... : )

Bournonville sagde ...

Hej Snullemor

Det ser også hjemmelavet ud, men gad vide om det har været et saml selv sæt en gang :)

Mit bliver også malet i en fin lyseblå, og får nye greb i porcelaine.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails