fredag den 27. juli 2012

Ny og tiltrængt sommernederdel.

Har du nydt varmen de sidste par dage, eller har du ligesom mig haft det lidt for varmt og savnet køligt vejr?
 Jeg bliver nok aldrig en rigtig kjolepige, mest fordi jeg selv synes jeg er fjollet ud i kjole/ Nederdel, men har dog enkelte meget fine kjoler i skabet (til de dersens fine selvskaber), men må indrømme at sommer kjoler har været en mangel her de sidste par dage, det har godt nok været varmt og klamt,
så symaskinen har været på arbejde i dag.
et styks sommernederdel, med lommer i siden og jeg kan lige acceptere den, 
den er ikke helt fjollet :)
Har også fået syet et par fine bukser til Bassen i Sverige, med Tintin på lommerne, og snydegylp igen.

3 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Nej jeg synes ikke det har været for varmt, men jeg elsker også dejlige varme sommerdage...Fed nederdel du har syet!

Helle sagde ...

Fint --Du er sød med kjole

Be My Dragonfly sagde ...

Hej Sara... Har du set jeg har en give away kørende på bloggen med de nye elefanter..

Vh Rikke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails