tirsdag den 1. juni 2010

Hvor er det længe siden,

Det føles som en evighed siden jeg har være rundt og kigge i blogland, men der er også sket meget, og jeg føler jeg er gået glip af en masse hos jer alle sammen.
Jeg har ligget syg, blevet rask og har nu lige haft endnu en dag hvor jeg har været syg, hmm føler mig en smule uheldig.

Jeg har sørme også fået briller nu, var nede og få tjekket mine øjne for lidt over 14 dage siden, fordi jeg i meget lang tid har kæmpet med hovedpine døgnet rundt, så har både stoppe alt medicin og ændret kost, og så fik jeg lige tjekket mine øjne. har før haft briller, læse briller, i en +1, men er så gået over til -3 og -3,2 og noget med en bygningsfejl, fik virkelig et chok, var slet ikke klar over at det var så meget, havde godt på fornemmelsen at mine øjne måske ikke var i top.
men nu har jeg altså fået briller, en svær ting at vænne sig til, men det har hjulpet på min hovdepine, Er meget glad for solbrillerne, dem får jeg nok brugt mest.

Ville også lige vise jer det skønne stof jeg har byttet mig til hos Mette, er virkelig vild med det,

Og dette skønne tapet har jeg byttet mig til hos Malene, super fint, er vild med de gule blomster.

3 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sarah,
godt at høre fra dig igen og nu med briller. Altså jeg synes at begge par ser smarte ud, dem skal du nok blive glad for når du har vænnet dig til dem.
Og sikken en masse lækre bytterier...
Stine:)

Synne Justesen sagde ...

Velkommen tilbage. Godt du har det bedre.

Sikke nogle fine briller du har fået købt dig. Godt du fandt frem til brillebehovet. Jeg bruger også selv briller og kender sagtens den der irriterende hovedpine man kan få af trætte øjne.

Bournonville sagde ...

mange tak
jo jeg skal skam nok blive glad for dem. og få vænnet mig til dem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails