torsdag den 10. juni 2010

Målet er nået.


De 200 faste læsere er nu opnået,
så jeg søsætter min give away her til aften.
Og da i jo er så glade for pølsehunden jeg tidligere har lavet er det jo oplagt at gøre den til en mulig gevinst.

Jeg vil nemlig gøre det sådan at den der vinder, frit kan vælge mellem en Ugle eller en Pølsehund.
evt. syet i drenge eller pige farver, eller hvad den heldige nu ønsker :)
og der vil nok også komme trøste præmier på.

reglerne er så simple at du skal bare smide en kommentar til dette indlæg, ikke noget med lodder eller noget. bare en fin kommentar.
din kommentar skal være i hus senest:
31. Juli

Men du er selvfølgelig velkommen til at låne mit billed og linke hvis du ønsker. det skal du i hvert fald ikke høre for.

håber i har lyst til at være med.

held og lykke.

Kh Sara Bournonville.

120 kommentarer:

KrudtuglensMor sagde ...

Åh jeg vil rigtig gerne vinde sådan en pølsehund :) :) :)

Lise sagde ...

Jeg vil helt vildt gerne være den heldige vinder af de ugle puder, hvor er de bare søde... Men må vente spændt indtil d. 31 juli.. Vente vente vente.....

Camsen sagde ...

den er da total sød - den lille hund ;)

Westmose sagde ...

Hej Sara - Sikke dog en lækker Give Away og stort tillykke med de 200 faste læsere :-) Kh. Mette

Malene sagde ...

Jeg vil gerne være med på en pølsehund i drengefarver :)
Kh. Malene

Mette Bossow sagde ...

Tillykke med de mange læsere Sara, hvor er det super!
Jeg er med på en ugle i pige farver :) de er da så fiiine!!
Kh Mette

Joan sagde ...

Vil rigtig gerne være med. Min ældste søn har fødselsdag på udtrækningsdagen....kunne være lækkert med en ekstra gave til ham :-)

Lise C sagde ...

WOW kæmpe tillykke med læserantallet. Dejligt med så stor interesse for bloggen :D
Det er vel nok en fin give away du har. Jeg vil rigtig gerne være med.

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Tillykke med de 200 faste læsere - Skøn give away at fejre det med!!!
Jeg vil meget meget gerne vinde en pølsehund i drengefarver :)
Kh Tina

Marie sagde ...

Eg har jo falt totalt for pølsehunden så eg vil jallefall være meg! :D
Marie

Chatrine sagde ...

Jeg vil gjerne være med på give awayen din:o) Jeg synes uglene er så fiiine! :o) Jeg krysser fingrene:o)

Mette sagde ...

Sikkkke en skøn giweaway :-) jeg er sikker på min datter vil elske en pigefarvet ugle :-) mette

Fru Melgaard sagde ...

Som tidligere nævnt er jeg vild med din pølsehund, så jeg krydser alt hvad krydses kan:O)

Darling L sagde ...

Tillykke med de mange læsere!
Jeg vil rigtig gerne deltage i din give away.
Kh Louise

Mia sagde ...

Stort tillykke med de 200 faste læsere!! Det er jo helt vildt!

Jeg vil meget gerne deltage, og hepper naturligvis på at jeg vinder :-)

Jeg vil få svært ved at vælge mellem ugle og hund - de er super skønne begge to.

Smil fra Mia

SiriR sagde ...

Tillykke med de 200 læsere!
Den lille hund er da bare kær, jeg vinner gerne en lille pølsehund fra dig:)

Karina sagde ...

Hej Sara.
Sikke mange faste læsere! Tillykke med det. :-)
Jeg vil rigtig gerne være med ;-)

KH
Karina

Therese sagde ...

Mine sønner ville elske pølsehunde, så den satser jeg på ;)

Mette Houg sagde ...

Sikke en skøn pølsehund, den vil jeg rigtig gerne have mulighed for at vinde til min datter!

Quie sagde ...

Sikke en fin give away - den vil jeg da rigtig gerne deltage i, men det bliver svært at vælge!

Maria sagde ...

jeg vil SÅ gerne vinde sådan en fin pølsehund ;)

Sanni sagde ...

Vil rigtig gerne vinde sådan en pøllehund - den er så fin :)
Nu var jeg jo også med til, at du nåede de 200 læsere - selvom jeg har læst med i laaang tid ;)

Kristiane sagde ...

Jeg skal da helt sikkert være med i din give away... synes den er helt fantastisk den lille hund... Tror det var lige noget der kunne flade i Lea s smag. ;-) -og tillykke med de 200 faste læsere. ;-)

Mette Volf sagde ...

Uh uh uh - jeg vil også gerne være med.
Synes pølsehunden er SÅ nuttet!

Malene sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne vinde en af dine skønne pølsehunde:)

Michelle sagde ...

Jeg er vild med den "pølsehund", sådan en vil jeg rigtig gerne vinde :)

Helene sagde ...

Tillykke med læserantallet! (:
Jeg ville elske at have en ugle i pigefarver som pynt til sækkestolen!
Mvh Helene

Mette sagde ...

Tillykke med målet :) Og sikke nogle fine gaver at kunne vælge imellem. Så jeg deltager selvfølgelig gerne i din Give away. Hvis jeg bliver den heldige vinder, så ønsker jeg mig en lækker pølsehund.

Julie sagde ...

Åhhhhhhhhhhh jeg ville elske en hund i drenge farver ;o)
min model er ikke lykkedes mig helt endnu

Helle Koed sagde ...

Jeg vil da selvfølgelig gerne være med i din give away... :)
Åhhh... Der er lang tid til 31. juli - men dejligt at have noget at glæde sig til! ;)

Mia sagde ...

Hej Sara, Hvorfor opdager jeg først din skønne give-away nu?? Jeg vil viiildt gerne vinde en hund, den er bare for skøn. Krydser fingre for at det blir mig.Håber vi ses en anden gang, når nu det ikke blir på søndag. KH Mia

Nimas sagde ...

Tillykke med de mange fast læsere :o) jeg er godt nok helt vild med din pølsehund! :D derfor vil jeg meget gerne være med i din give away - jeg linker gerne for din fine give away på min blog.. hvis du har lyst- så være med i min første give away :)

Mvh

sasha

anette sagde ...

de ugler er for søde!

Pi Andrea sagde ...

Jeg vil da vildt gerne vinde en af de der skønne ting som du har i din give away... :o)

Lene's kage-design sagde ...

TILLYKKE med 200 faste læsere
Jeg er glad for at måtte følge dig og jeg vil smaddergerne vinde pølsehunden.. mine unger vil blive SÅ glad
Lene

Unknown sagde ...

Hej Sara
Uha kan både lide uglen og pølsehunden:) Håber på det bedste...

Frk. Høiriis sagde ...

Ihhh jeg vil gerne vinde begge dele.. det er jo et dilemma, hvis man skulle være så heldig at vinde :) Så derfor er jeg helt sikkert med... Og håber på at heldet er med mig, for d. 31. juli er jo min fødselsdag... :)
Kh. Frk. Høiriis

Linsens sagde ...

Hej Sara
Tillykke med de mange faste læsere, men med sådan en fin blog, så kan man jo ikke lade vær med at følge dig.
jeg vil rigtig gerne være med i din give away.
KH Linsen

Anonym sagde ...

Hvor er den bare sød, den minder mig om min barndom:-)
Heslom@hotmail.com

Anonym sagde ...

Hej
Ja nu har jeg lige bedt om et mønster på hunden - men man skulle da være et skarn for ikke at deltage i denne give away :0)
Tillykke med alle de faste læsere - du har også en skøn inspirende blog
Venlig hilsen
Karina ( marka@city.dk )

Lena (By Warberg) sagde ...

Sikke nogle skønne ting. jeg vil rigtig gerne vinde en pølsehund i pigefarver til min lille pige. jeg vil vente i spænding....

Fru Olsen sagde ...

Den fine pølsehund skal da hjem og bo hos min pølsehund - selvom jeg foretrækker at kalde hende en gravhund :-)

Pip som Pap sagde ...

Ihh altså tror sådan en pølsehund vil passe helt perfekt til os. Og plejer jo at være heldig i dine Give Aways :o)Og tillykke med de 200 læsere - det er velfortjent!

Kragen sagde ...

Som nævnt tidligere så måtte den lille hund godt bo her hos os, den er så sød :o)

Micha sagde ...

ej nogle fine sager du laver :) Vil meget gerne deltage i din fine give away :)
KH Micha

Lotte Mortensen sagde ...

Tillykke med de mange faste læsere - det er velfortjent! Jeg er vild med dine fine hjemmegjorte syslerier, så jeg vil også meget gerne deltage i konkurrencen. Der måtte gerne bo sådan en lille pølsehund eller ugle hjemme hos mig :-)

Anne sagde ...

Åhh jeg har altid drømt og sådan en ugle.. Hunden er nu også bar kær !
jeg venter spændt og ser om jeg ik sku være heldig.. Tillykke forresten med de 200 faste læsere :) Og go sommer.

FrkTURKIS sagde ...

Hej Sara

Hvor er de gravhunde bare skønne - hvis jeg skulle være så heldig at vinde en vil jeg gerne have en i drengefarver :-)

Bedste tanker fra Århus*

Anonym sagde ...

Kære Sara
Jeg vil rigtig gerne være med!
Super fine præmier, kan både lide gravpølsen og ugle puden!
Knus

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Blomsterbørn sagde ...

de ugler er bare så skønne:))))

Kys en Frø sagde ...

Wauw flot hund - den må gerne bo
hos mig :-)

Sylke Feldhusen sagde ...

Jeg blir gjerne med på din give away - synes uglene dine er så søte: )

CoffeeVille sagde ...

Jeg kan bare slet ikke stå for de uglepuder :o)
Jeg har ugler på hjernen ;o)

Kh Louise.

Ingeborg sagde ...

gisp! Jeg ville gerne vinde sådan en pølsehund til min lille dreng. elsker den model med de røde hjerter.

mette b sagde ...

Kære Sara,
Tillykke med de mange læsere. Jeg vil rigtig gerne vinde din pølsehund, for den er bare så skøn :)

Jeg linker lige til dig, så flere kan finde vej :)

Klem fra
mette

Loppe-shoppe sagde ...

Nu blev jeg nr 207! Så er der ikke langt til næste "hjørne". Komplimenter til blog og hund. :-)

Fru Vesti sagde ...

Sikke nogle søde ugler og pølsehunde, sådn en af de to forskellige præmier kunne jeg godt tænke mig at vinde :o)

Home by Bianca sagde ...

Har jo slet ikke været forbi din blog før!

Først tillykke med de 200 læsere... sejt gået! Nu får du lige en mere - for det er da bare en super skøn blog du der har dig!

Er helt vild med hunden!

Fru Knudsen sagde ...

Det ville glæde mit bedstemor-hjerte om jeg blev den heldige

Anna Banana Butterhair sagde ...

Pølsenhunden den er for sej! Den skal bo hos mig, ikk?

*Michelle sagde ...

Super fine ugle..og rigtig sjov pølse hund.. vil rigtig gerne være med..
Hilsen Michelle

smilehull sagde ...

Åh, jeg vil gjerne være med!! Er så herlig de pølsehundene dine:) Krysser fingrene!

Ha en strålende helg!

Unknown sagde ...

Sikke kær en pølsehund :) Forstår godt I andre er vilde med den :) Jeg vil da også gerne være med i din giveaway :) Lurer lidt mere på din blog og tror da liiige at jeg skal tilføjes til faste læsere :)

Nina sagde ...

Hei og hopp ;). Å jeg vil så gjerne være med - for jeg elsker ugler - uten å egentlig ha noe som er med ugle på. Samlet på ugler i min ungdom - men i en ryddesjau på 90tallet ble alt donert vekk til loppemarked. En hund har jeg dog - en i levende livet ;). Hilsen Nina i Norge! - Også bitt av retrosøm-basillen.

Line sagde ...

Jeg troede aldrig jeg skulle sige disse ord, men ih hvor er den pølsehund bare fantastisk :)

Raccoon sagde ...

hvor er det nogle søde dyr. selvfølgelig vil jeg da være med i lodtrækningen :-)

det sværre vil være at vælge, men da jeg har noget med ugler skulle det nok være sådan en hvis jeg er heldig og vinde :-)

Rikke R sagde ...

Et stort tillykke med de mange læsere:-)
Jeg vil med glæde modtage en pølsehund:-)
Linker selvfølgelig:-)

reSIRIkulert sagde ...

Hvem har vel ikke lyst på en pølsehund eller ugle...?! ;o) Jeg ville bli lykkelig uansett hva jeg skulle vinne...

Stine sagde ...

Ej....sådan en pølsehund kan man da ikke andet end holde af...hvor er den bare skøn...specielt når man som jeg har haft den dejligste gravhund som barn :-)

Krydser fingre for at være den heldige, så skal min søn på 2 år have den

Jeannet sagde ...

Åh hvor den sød. Min mindste dreng elsker hunde og ville blive rigtig glad for sådan en lille fyr.
Jeg linker på min blog.
Måske du vil være med i min give away

Billy Hankat sagde ...

Hov, jeg vil da rigtig gerne deltage - tænk at vinde en af de fine krammepølser:-)

Majer sagde ...

Jeg må da lige smide dig en kommentar med stor ros til dig, for du laver da godt nok meget sjovt og lækkert. Disse dyr er da bare skønne. Jeg håber da at kunne vinde en ugle :-)

Karina sagde ...

Uhh det vil da være svært at vælge mellem hunden og uglen :o)

Tine sagde ...

Jeg ville elske at eje sådan en pølsehund..
Jeg laver straks link, så andre kan finde vej til denne giveaway...

Fru Vesti sagde ...

Nøjs hvor er de pølsehunde bare lækre, ville elske at give en til min søn :o)

Jeg er med for 3 lodder.

Unknown sagde ...

Ihh, hvor er det da bare nogle søde dyr. Det er næsten svært at vælge imellem, men hvis jeg vandt ville jeg nok foretrække en pølsehund. Den er da bare for kær.. :-)

Unknown sagde ...

Åh, ugler, ugler, ugler! Jeg er slet ikke færdig med ugler! :) (og da slet ikke sådan nogle fantastiske nogle!!)

Josefine sagde ...

Her må jeg da lige være med, sikke nogel fine ugler, og den hund er jeg da helt tosset med.

Camilla sagde ...

Hej Sara. Tillykke med dine 200 faste læsere! Jeg vil meget gerne deltage i din give away - det ville bare være så fantastisk, hvis jeg kunne give min dejlige datter én af dine søde puder :-) Kh. Camilla

rikkerose sagde ...

Hej Sara
Sikke en inspirerende blog. Du får en fast læser og et link :) Glæder mig til at følge med på din blog.
*rikkerose

Anonym sagde ...

Jaaa! jeg vil gjerne vinne din pølsehund! I Norge kaller vi de ovnsrør ;)
Ha en strålende helg!
Janicke :)

Berit sagde ...

Nååååeeeh, jeg ville gerne vinde en hund ala den på billedet i øverste venstre hjørne!
kh Berit
musling11@live.dk

Anonym sagde ...

Åh, jeg blir gjerne med på din give away! Uglene dine er så utrolig søte:)raher

Vårglad sagde ...

Flotte premier. Jeg vil gjerne være med. Ønsker meg veldig gjerne en pølsehund.
Klem:)

Anonym sagde ...

De er så søde dine dyr..
Havde selv en gravhund både levende og i stof som barn!!!!
//Lisa
Lisalaerer@hotmail.com

Unknown sagde ...

Hei! Både pølsehunden og uglen er forlokkende å vinne! Det blir vanskelig å velge om jeg skulle være den heldige vinner....! Har akkurat oppdget din blogg, mange fine innlegg har jeg sett til nå:-) Jeg kommer nok tilbake både titt og ofte, og har også laget link til deg i min bloggrull :-) Ha en flott dag!

Unknown sagde ...

Ih, altså sådan en dejlig pølsehund er lige hvad jeg står og mangler.. Bare den bliver min :)
De bedste hilsner
Blaamejsen

Tanja sagde ...

Hvor er de søde.. Bliver jo et svært valg hvis man skulle være så heldig at vinde :D

Ha en god dag i varmen ;)

Tanja
Ajnat.dk

lenesvesk sagde ...

Hej Sara

De er skønne.... begge dine dyr minder mig om min barndom 70erne :) de går i hjertet og man får lyst til at kramme dem begge :) Lene

lenesvesk sagde ...

Hej Sara

Jeg bliver helt nostalgisk du har virkelig ramt plet både med uglen og med hunden de går lige i hjertet og man får bare lyst l at kramme dem :)

Mvh Lene Gadegaard

Mail: lenesvesk@hotmail.com

Retro Rejen sagde ...

Tillykke med de 200 læsere :-)
Jeg vil rigtig gerne vinde en hund, enten i tøsefarver til storesøster, eller drengefarver til lillebror, som vi håber snart kigger ud :-)

Linda sagde ...

Tillykke, tillykke :)

Selvom der allerede er mange der har kommenteret prøver jeg alligevel :D

For sådan en lille gravhund vil min lille Mads da sikkert blive helt vild med!

Bloggen sagde ...

Tillykke med de 200 faste læsere!!!
Jeg ønsker mig en pølsehund...-for den er godt nok fin!

Vitokan sagde ...

Selvom der allerede er mange der har kommenteret prøver jeg alligevel :D


Jeg synes det er super sød pølsehund og forresten tillykke med de 200 faste læsere
Jeg bliver også en af dem nu :-)

Ulla sagde ...

Tillyke du har nået dit mål...Super. Jeg er helt ny og håber på at lidt flere vil slå vejen forbi min lille blog... Jeg prøver lykken her.. vil så gerne vinde uglepuden. KH Ulla/Frk. Sannemand

Unknown sagde ...

Jamen søde da....

Hvorfor er det forbigået min næse at du har en hund på højkant..

Havde jeg da bare set det noget før....

Jeg kan heldigvis nå at være med. Det er jeg så sommerglad for.
Håber jeg vinder. Har ikke deltaget i give aways i 100 år.. Har ikke haft tid.. Det er som om sommeren og førsommeren tog pusten fra mig... Måske jeg selv skulle lave en snarrest.. Hvem ved..

Lone

Månestrålens mamasita sagde ...

Ihh jeg kan vist også godt nå at være med - dåsn en vuffer ku jeg rigtig godt bruge, synes den er helt fantastisk:)

KH Vibeke

Anonym sagde ...

Gratulerer med så mange faste lesere.
Vil gjerne være med på din flotte Give Away.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer.
Klem fra Mio

IF Stjernen sagde ...

Min venindes datter tager et år til USA den 6. august. Hun elsker ugler, så det vil bare være skønt hvis jeg kunne sende en af dine flotte ugler med hende.

Joan sagde ...

Ugle ugle... de er så søøøøde..

monikats kreative blog sagde ...

Jeg vil gerne ønske mig en pølsehund på min datters vegne. Hvor er den bare kær.
Kh
Monika

trinesoehest sagde ...

Nøj, en fin give away!!Jeg kan sørme ikke helt finde ud af, hvilken jeg ville foretrække, hvis jeg var så heldig at vinde...Måske hunden, tror jeg :-)
Krydser hermed fingre!!

Mathilde sagde ...

Min datters mormor har en vaskeægte "pølsehund", som er helt vild med kram, knus og børnelatter. Vi elsker den - og ville nyde at have en blød én af slagsen hjemme hos os også :-) Kh Mathilde

Solfrid sagde ...

Eg vil gjerne vere med:) Og dei uglene var bare knallfine!!

Caterina Pinzarone sagde ...

Gid de kunne finde hjem til mig;)....for de er bare såååå fine.
ha' en fantastisk sommer

Jane sagde ...

ih, hvor er det nogle fine dyr, du laver.
Sådan en pølsehund eller uglebasse vil skabe glæde hos mig -og mine piger.
Jeg vil rigtig gerne være med og krydser fingre.

Sandra sagde ...

ej sikke nogle fine ting - sådan en ugle ville hitte herhjemme - ellers må man måske selv kaste sig ud i projektet

Astrid sagde ...

Hvot er de søde :-)

Heidi sagde ...

Hold da op sikke mange kommentarer, men det forstår jeg nu godt ! jeg prøver nu også lykken, jeg er nemlig helt sikker på en hund vil få det rigtigt godt her hos os, og så er det lige meget om det er en "drenge" eller "pige" hund. Begge køn er så hjertelig velkommen .

TobiasLucas mor sagde ...

Ejj jeg vil også super gerne vinde en pølsehund mine drenge ville bliver meget glade.. :-)

KirstenLN sagde ...

Det er for fristende! Jeg drømmer om en ugle :-) K.h. KirstenLN, kirstenln@hotmail.com

Maria sagde ...

Tillykke med de mange læsere. Jeg må da lige være med i din fine give away. :)

Anonym sagde ...

Neeej hvor heldigt...så kan jeg jo også nå at være med, for sådan en hund vil være perfekt til vores kommende lillebror som gerne skulle ankomme lige i starten af november:-)
Jeg håber jeg vinder:-)
Kh. Malene (kim0704@webspeed.dk)

Lone sagde ...

Jeg kan vist lige nå at være med her på falderebet ;o) Dejlig hund!

Fru Melgaard sagde ...

Håber jeg er heldig:o)

[Spitzenklasse] sagde ...

Fine - og jeg kan vist lige nå at være med.

Anonym sagde ...

Hejsa,
Kan jeg mon nå det...?? Deeeeet håber jeg..Skøn blog og skønne ting du laver:)

Hilsner fra
Sanne
sanap200003@yahoo.dk

Unknown sagde ...

Skøn hund, sådan en er et meget godt alternativ til en rigtig levende en. Håber at vinde. Måske du vil bytte mønsteret for en hotdog-hækle-vejledning?

Kh Laura, Busters mor

Anette sagde ...

jeg har været din faste læser længe og vil meget gerne vinde nogle af dine søde dyr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails