fredag den 25. juni 2010

FERIE FERIE FERIE......................!

Jaah.. så er der ferie, og jeg har glædet mig som et lille barn, jeg trænger til at slappe af og være lidt hjemme og hygge for mig selv. 7 ugers ferie er hermed startet :) og en lille mini ferie til Fyn venter lige rundt om hjørnet, det bliver super skønt.

De sidste dage er der kommet lidt lækkert i post kassen fra forskellige blogdamer :)

Stine har været så sød at kopirer nogle indlæg i hendes verden til mig, og det er jeg virkelig glad for, tænk at være så stor hjertet bare at give sig tid til det :) mange 1000 tak Stine.

De fine hæklede ting har jeg vundet hos Micha, den fine muffin er lige til at spise ;oP Heldige mig.

Det skønne 60ér tørklæde har jeg så heldig som jer nu er, vundet hos Sasha. og det er allerede blevet brugt flittigt :)

sad i går og legede lidt med ståltråd stof og perler, og der kom disse to fine uroér ud af det, den ene til stuen og den andet håber jeg at jeg kan få plads til i køkkenet. jeg elsker fugle og har en hel del liggende af de skønne påske fugle, købt i tiger, 10kr for 8 fugle. og de kan bruges til lidt af hvert :)

nu vil jeg nyde at jeg har fri, ha en dejlig dag der ude i bloglandia.

Kh Sara


5 kommentarer:

Mette Bossow sagde ...

Hej Sara
Tillykke med ferien, dejligt med 7 uger, så kan man nå en masse og samtidig også nå at slappe af!
Hvor er de søde dine små kranse!
Kh MEtte

Westmose sagde ...

Ahh Sara hvor må det være skønt med hele 7 ugers ferie. Rigtig fine fugledekorationer du har kreeret....glæder mig til at følge flere kreative indlæg fra dig, nu når du har masser af tid :-)

Kh. Mette

Bournonville sagde ...

jaah, jeg får masser af tid til det kreative, og det skal bare udnyttes :)

Bloggen sagde ...

Rigtig rigtig god ferie til dig. Selv har jeg også lige fået ferie, så foran mig venter 6 uger med fri fri fri fri fri, ahhhhh det er dejligt!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara,
det var så lidt, du er jo simpelthen så kreativ, så det er jo bare skønt at kunne spæde lidt til din fortagsomhed.
Skønne fugle
Stine:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails