torsdag den 17. juni 2010

gaver og byt.

Jeg har været lidt bagud med forskellige projekter, skolen har fyldt en del, da vi snart går på sommerferie, så SU skal sikres, planerne for skole start efter sommerferien skal også på plads.
men det kommer alt sammen hen af vejen, men nu trænger jeg altså også til ferie, en uge endnu og så skal der slappes af, blogges og hygges med familien og vennerne, som jeg også har haft for lidt tid til på det sidste.
ferien går til fyn i år, med telt og cykler, og jeg glæder mig helt vildt :)
Jeg har også fået lidt godter ind af døren den sidste uge.

De fine armbånd har jeg Vundet Hos Line, de er bare så fine. og de skal tages i brug lørdag, hvor vi skal til bryllup.
De fine stof har jeg Byttet med Julie.
Tapetet er byttet med Karina, og hun har været så sød at sende lidt ekstra lækre sager med, man bliver altid så glad : glæder mig til at sidde og hygge med det lækre papir. mange tak Karina.
Er der nogen der har en god ide til hvad man bare SKAL opleve på fyn, jeg skal i hvert fald i alle de genbrugsbutikker jeg finder. :)
Skal i på ferie i år? og hvor går turen til?
Ha en dejlig dag :)

6 kommentarer:

Home by Bianca sagde ...

Uha... Sikke nogle lækre ting du der kan muntre dig med... Dejligt dejligt... :D

Mht hvad man skal se på fyn.... Nu er jeg fra Odense, så taler varmt for Odense zoo, en gåtur ved Skovsøren med en af deres lækre is (ligger ved den fynske landsby), H.C. Andersens hus og hans fødehjem (er to forskellige steder)... Hmm... måske jeg kommer i tanke om flere... Men ved jo slet ikke om jeres tur går forbi Odense... ;)

Home by Bianca sagde ...

Altså... Skovsøen... ved ikke lige hvorfor Søren skulle rodes ind i det... ;) Er tilflytter til byen, så kan være der er andre, der kan komme med flere og bedre fif... ;)

Anonym sagde ...

Hej Sara
Først tak for mønster til pølsehunden - det var rigtig sødt af dig :0)

Sikke nogle fine ting :0) Bliver helt misundelig ;0) Men det er alid dejligt at finde/få nogle lækre ting. Har selv lige været på jagt hos mine forældre. Fandt i deres gemmer dynebetræk mv. fra da jeg var barn - ren retro ;0) ( jeg er fra '78 ).. Tænker jeg vil "transformere" dem om til noget andet - hvem ved måske en "pølsehund".

Ifht. ferie har vi lejet et sommerhus i Sverige - ude i en skov, så den står på naturoplevelser - men mon ikke der bliver tid til at besøge nogle svenske loppemarkeder mv ;0)
Jeg er desværre ikke specielt kendt i Odense, men vil dog - ligesom Bianca, anbefale Odense Zoo og så bør man vel besøge H.C. Andersens hus :0)
God sommer
Karina (marka@city.dk)

*Michelle sagde ...

Hej Sara.
Jeg svare lige her så du evt ser det :-)

Jamen selv tak.. synes godt nok dine puder er meget flottere end mine..men er også lige begyndt at lave dem..måske de bliver bedre med tiden.. (man kan da håbe) :-()
Og pølse hunden..FANTASISK opfindelse.. igen igen xér for jeg vinder..
Kh

Bournonville sagde ...

Hej Karina.

sverige er også lækkert, jeg har været medet i sverige som barn, og min ælste søster er lige nu bosat der med barn og kæreste :)

er da lækkert du lige kunne gå på opdagelse i de gamle´s gemmer, så ved man også hvor det er fra :)
håber du har fundet nogle lækre sager :)

Kh sara

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara,

hvis du sender mig din adresse, tager jeg en kopi af sliksiderne og sender dem til dig, nu når finanserne er små
Stine:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails