tirsdag den 29. december 2009

Skudt af en gal russer.

Jeg har ligget syg siden juleaften, øv bøv, først snotnæse og da den endelig var væk så fik jeg på mystisk vis nældefeber midt i det hele, har haft det før men det har kun været på den ene albue eller knæet, men denne gang var det hele kroppen og det startede i søndag hvor det kun var mit ene knæ og albuerne, og så er det ellers blevet værre, mine finger var så hævet at jeg ikke kunne bukke dem, og man bliver vanvittig af at det hele klør over det hele så har fået meget lidt søvn,
så i dag fik jeg fat i lægen og har så fået nogle piller, og det var dejligt.. ikke mere kløe, der gik en halv time så forsvandt kløen wee..
Men ellers har jeg været i fuld gang med at lege med forskellige babushkaér, fik ide´n fra hendes verden hvor der var nogle fine babuskaér , så der er blevet syet, strøget perler og leget med filt. har faktisk også broderet lidt babuskaér som jeg vil bruge til en pude en gang. Men det er blevet til to babushkaér med ansigt i filt og hæklet blomster, de var sjove at sidde med, fordi de er dejlig nemme at lave, så det er en nem og hurtig gave hvis man lige står og mangler det.
De fine babushkaér er lavet i perler, de er fine som pynt i vinduet, havde også tænkt at lave nogle til hårbøjler, tænkte det kunne se ret fedt ud. :)
Sidst men ikke minst en fin babushka synåle holder, jeg er rigtig go til at rode rundt i mine synåle så nu er der en til at holde styr på dem for mig :)

Og nu skal i høre det bedste, en gang i januar, vil jeg lade det hele gå i min egen Give away.

Godt nytår der ude.

5 kommentarer:

Kolorista sagde ...

DEN giveaway er jeg bare SÅ meget med i på forskud! Hvor ER det lækre sager! Hvad er det egentlig der er med de babushkaer - jeg er også helt skudt i dem, men det er som om det også er blevet en modedille? Er det virkelig muligt at små tykke koner i blomstret tøj og med tørklæde på kan blive in??? Dejligt i alle fald :-)

Julie sagde ...

Tak for din kommentar;-) han er også rigtig glad for det.Dejligt du er ved at være ovenpå igen, der er altså bare ikke noget værre end at være syg.Hvor bliver det en pragtfuld give-away, det glæder jeg mig til.
Kh. Julie

Villa Ko sagde ...

Jamen hvor er de fine! Perletingen må jeg lige vise min datter i morgen. Så er jeg sikker på hun går igen med det samme ;-) Og giveaway'en, den ser jeg også frem til!

Unknown sagde ...

Hold da op ! hvilke skønheder du har frembragt !

Kolorista sagde ...

Hej Sara - ku man ikke lave et kædebrev a la give-aways... og så kalde det noget i retning af chain-away :-) Alle skiver hvad de byder ind med i kæden - og så sætter man en deadline... Når den udløber laver man lodtrækning ganske som i give-away - men trækker hele rækken så alle kan se hvem der skal sende til hvem... på den måde bliver det en overraskelse hvem der får hvilken babushka... Gav det nogen mening, eller var det alt for knudret beskrevet??? Din idé er knaldhamrende go, syns jeg - det MÅ da ku sættes i værk :-) KH og godt nytår fra Lisbeth

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails