lørdag den 19. december 2009

Hygge med søster og nybagte boller.



Det har været en rigtig hyggelig dag i dag, min søster kom forbi med mit gudbarn Ida, så vi hyggede lige et par timer, så gik vi en lille tur i det dejlige kolde vejr, ud over det har jeg nået at bage boller og rugbrød så der er lidt lækkert julen over,
og jeg tror efterhånden jeg er nået frem til hvad jeg vil finde på til min egen Give away, som jeg regner med at lave en gang i januar. de næste par dage står det på jule hygge med sviger familien, jeg skal holde jul sammen med kæresten for første gang, ellers har vi normalt holdt det med hver vores familie, men nu må vi lave vores egne traditioner jo. så det glæder jeg mig meget til.ellers ville jeg bare ønske alle en glædelig jul og dejlig weekend :)

3 kommentarer:

Lenemora sagde ...

Så koselig at du vil være med i trekningen hos meg!

Klem fra Lenemora

Karen Klarbæk sagde ...

Har ikke fået din adresse endnu pr. mail. Send den til: Klarbaek@vip.cybercity.dk
så sender jeg juletræet.

Unknown sagde ...

Det er spændende at opbygge og danne sine egne traditioner :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails