søndag den 13. december 2009

Jeg er en heldig kartoffel.


Min søndag har været stille og rolig, der blev gjort lidt rent rund omkring :) det skal jo gøres en gang imellem, og så fik jeg ellers en glædelig overraskelse, jeg har vundet de dejligste ugler hos julie som har siden, Musselberg, så kan man da ikke blive mere glad :) så nu går jeg og tænker over hvad jeg skulle finde på som en give away, synes der er min tur når jeg nu har været heldig denne gang.
så jeg må i gang med at tænke over en lækker præmie til min egen Give Away.

glædelig søndag til jer.

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Du er da bare Heldig ;-))
Velfortjent ;-))

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara

Har opdaget at du har mig "siddende" ude i højre side af din blog, tak:)
Kunne du fortælle mig hvordan jeg kan gøre det samme med de blogs jeg læser??
Glæder mig til at se hvad du finder på til give away......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails