torsdag den 10. december 2009

Hjerter, fugle og nyt lækkert hår :)

Det har bare været en dejlig dag i dag,
Jeg har faktisk været i gang lige fra jeg vågnede i dag, først kiggede min veninden forbi i morges, for at farve mit hår, så det kan være lækkert helt ind i det nye år, ud over det fik jeg næsten lavet en masse fugle færdige, som jeg startede på i går, og fik syet de sidste ting på nogle jule hjerter, og der blev da lige tid til at lave nogle REL ugler til mor som hun skal bruge, så jeg har nået en masse i dag.


5 kommentarer:

Helle sagde ...

Glæder mig til at se dit hår--Og uglerne er stadig rigtig søde

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara
Sikke nogle kære fugle, både form og farve:)
... og rigtig søde hjerter på en ny og utraditionel måde...

Hilsen Stine

Pia´s Hverdag sagde ...

Jeg er vild med dine ugler, er det en uro eller enkelt hængende ? uanset hvad så er de super søde

Pia´s Hverdag sagde ...

Jeg er vild med dine ugler, er det en uro eller enkelt hængende ? uanset hvad så er de super søde

Bournonville sagde ...

Hej Pia, ugleerne er enkelte ophæng, de er lavet efter Rie elise larsens tilfredsstillende, hun laver nogle fantastisk dine ting.

Kh Sara.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails