søndag den 17. januar 2010

Wuhuu en award til mig!


Ej se lige hvor fin den er :)

Jeg har fået en Award af trine som har siden Søhesten
jeg er virkelig glædelig overasket over at modtage den :) tak trine.

som modtager af Awarden, skal jeg:

A) Vise den frem på bloggen

B)Linke til den jeg har fået den af : Søhesten

C) skrive 7 Ting om mig selv.

1: Jeg er et rodehoved med system i rodet ;)
2: Jeg er meget nervøs af natur, har ikke så nemt ved at råbe op og sige fra.
3: Jeg drømmer om at finde den helt rigtige uddannelse.
4: jeg glæder mig til den dag jeg er så heldig at få mine egne børn.
5: jeg elsker at bruge mine hænder og være kreativ.
6: Hvis jeg kunne ville jeg være kreativ hele tiden hver dag, 24/7.
7: Jeg vil helst være mig selv, men det sker en andet tager over.

D) jeg skal give awarden videre til 7 andre.

1: Håndarbejde strik og broderi den skal min mor ha, for havde det ikke været for hende, ville jeg ikke ha været så fuld af ide´r i dag, det meste jeg har lært kan jeg takke hende for.

2:Fruens syslerier Jeg ELSKER hendes blog, der er så meget at kigge på og man kan kun blive afhængig af at kigge rund der inde med alle de dejlige ting, farver, og gode ide´r

3: The vintage hausfrau. Elsker ganske enkelt bare at læse hendes indlæg og så er hun ny blogger der allerede er godt besøgt, hvilke jeg synes er virkelig flot, men det er også en go blog hun har ;)

4: Stine Hoelgaard hun har også en del at kigge på elsker at surfe rundt hos hende :)

5: Krudtuglens mor Hun har meget at byde på og hun laver nogle fantastiske ting :)

6: Karen Klarbæk en dejlig side mad masser af lækre indlæg, og så er hun jo Blogger dronningen over dem alle, efter min mening. men det er jo bare min mening. ;)

7: Frk Mus Elsker hendes retro stil, og de ting hun finder frem, og hun har fået mig til at kigge en ekstra gang i gemmerne :)

I kan tage den hvis i vil, ingen skal føle sig forpligtet

1 kommentar:

Julia Hausfrau sagde ...

Tillykke med den fine pris!

-Og tusind tak, fordi du gav den videre til mig. Det gjorde mig glad!

Kh. Julia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails