lørdag den 9. marts 2013

Små sysler..

Marts er den måned der sker mest hos os.. kalenderen er fyldt med fødselsdage, både min og en masse andre skønne menneskers... så Der bliver hygge lidt om dukkerne ved en hver ledig mulighed, og Arbejdet på bestillinger.

Det er så hyggeligt at arbejde på dukkerne, et par stykker mere er snart klar til salg på bloggen, en enkel i mit ultimative yndlings orange blomstret retro stof, med skønne blå øjne..
Og jeg går lidt med tanke om at give et par dukker væk i en give away.. Mon nogen kunne være interesseret i det...??

Ønsker jer en rigtig God lørdag, jeg vil drage til fødselsdag hos min skønne svigermor..



4 kommentarer:

Lene's kage-design sagde ...

Jeg tror vi er en del der er interesseret i dine skønne dukker :)
JEG er ihvertfald :)
God Weekend

Susi sagde ...

My little girl Jamie said you should NOT have a giveaway, you should rather send the doll straight away to her to cuddle it! :) xo

Bournonville sagde ...

So Nice of her, thats A lovely compliment.. Thank you :)

Camilla sagde ...

De dukker er SÅ skønne! Så JA!, kom med en giveaway og lad mig vinde:-)

Kh Camilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails