fredag den 15. marts 2013

Praktik..

Jeg er startet praktik, i rema 1000.. Har nu været der siden starten af februar.. Og jeg er virkelig glad for det.. Det betyder også at der ikke er meget tid hjemme.. Ikke så meget krea og syning.. Men den tid der er nyder jeg meget, jeg nyder at jeg igen kan sige go weekend og holde en weekend, sætte pris på de timer i døgnet jeg har fritid. Alt i alt er jeg virkelig glad for den praktik plads jeg har fået og det går den rigtige vej...

Lidt kreahygge bliver det da til, der bliver stadig puslet om dukker, disse to, er to større piger... Som kommer til salg på dukke siden efter weekenden..

Super dejlig weekend til jer alle sammen..

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hello there super pretty girls! :) xo

Ellen Kathrine sagde ...

Tillykke med pladsen. Det er da dejligt at der var et.hul til dig:-)

Bournonville sagde ...

Ja det er super.. Desværre ikke et sted jeg kan blive..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails