søndag den 31. marts 2013

Nu med hår på....... og husk min Give away

 Min første prøve dukke med Garn hår, yaah... synes hun er blevet rigtig fin, og teknikken er super go, hvert hår er monteret med nål og tråd, og dette er bare en af de teknikker der er prøvet af, der er flere muligheder for på syning af håret, men desværre bukkede min dukkenål, så jeg må ud og fine nye, men alle de muligheder for fine frisyre hårfarver, krøller eller glat, utallige muligheder..
en udfordring... ja tak meget gerne..

Mulighederne med garn hår, gør også at det findes i stort set alle farver, og NÆSTEN alt garn kan bruges til hår, dog ikke hvis det filtre... hende her skal en tur i vaskemaskinen og testes, jeg ved at garnet tåler 40 grader og ikke filtre... men man kan aldrig være for sikker, der kan være så meget andet der kan gå galt, men det ville være super med en dukke der kan tåle maskine turen, frem for at blive håndvasket (selvom det er det jeg vil anbefale under alle omstændigheder)

Husk det er sidste dag i dag for at deltage i min give away..
så du kan nå det endnu, jeg finder en vinder i morgen :)
kig forbi min dukke side, måske er det dig der bliver den heldige vinder af en af mine dukker..


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails