torsdag den 30. august 2012

Tæppe i Log cabin...

 Drenget log cabin tæppe klar til bagbeklædning, håber jeg snart kan komme en tur i Stof og stil, har lige fundet ud af at de har Søndags åben, på søndag, så måske man skulle hyre en til at køre, for det kribler helt i fingrene, for at få dem færdige. :)
Tæppe forsiderne hænger klar til bagbeklædningen.
 Endnu et tæppe i blåt er på vej gennem symaskinen.
mangler seriøst børne stof med motiver, så må på jagt rundt omkring,
skriv gerne hvis du har stof liggende med fine Retro motiver, eller bare fine børnestoffer, jeg er altid frisk på at bytte.

Jeg har i lang tid samlet på Børnebøger, mest fordi jeg elsker historierne,og har læst mange af dem selv som barn, men også fordi jeg gerne vil ha at mine børn også har muligheden, så forleden dag jeg skulle have fat i en bog, fandt jeg ud af der var en del jeg havde gengangere af, er jo ikke altid man husker hvad man har der hjemme :)
så der er sat nogle gode bøger til salg i Restekassen.

  OBS... Der er nu over 20 faste læsere på Restekassen, så der er kommet mere i  Give away puljen :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails