torsdag den 24. november 2011

Flere skønne gaver og Lækre fund.

Jeg var så heldig at jeg i den lokale genbrug fandt en hel bunke fint retro sengetøj, og det bedste af alt, masser af det, er rigtig glad for det grønne sæt, der var også hele to voksen dyner, desværre ingen pudebetræk, men har nu overvejet måske at bruge dem til os selv alligevel, hvis jeg kan få kæresten til at kunne lig grøn bare for en gang skyld :)
for de er virkelig fine og godt bevaret, og fuglen og sommerfugle giver det lidt liv.

Jeg har også været så heldig at modtage hele 3 gaver, 
 Den ene en give away jeg vandt hos Karina.
Bladet 102 idee´r samt 2 fine ophæng, og jeg har bare ledt efter det blad alle vegne, så den give away er jeg virkelig glad for at ha vundet.
ophængene er nu kommet op på trolde grenen, sammen med den skønne ugle, som Mia har lavet, den er så kær og sammen med den  var der fine knap øreringe og flettet stjerner, alt sammen hendes gave  retur til mig i pakkelegen. mange tak Mia :)
 Gave 3 er fra Maria en fin ramme, broderi tråd og stof, hæklede blomster og en fin lyskæde, også en virkelig fin gave, lyskæden har kæresten sat sig på, den skal altså bruges til dørkrans. og rammen har jeg allerede er go ide til, hvis den er stor nok :) Mange tak skal i ha for de fine gaver.

10 kommentarer:

Julie sagde ...

Der har du da været rigtig heldig ;0)
Flot det grønne sæt sengetøj

Henny sagde ...

Flot grønt sengetøj. Bare smid det i min retning, hvis ikke du kan få lov til at putte det på sengen.

Mia Meyland sagde ...

Du har været super heldig:D

Glad for at høre du blev glad for tingene:)

Husk min Give Away her den 1. søndag i Advent, der kan du vinde flere ugler, hvis du ikke allerede har meldt dig til:)
Vh Mia

Malene sagde ...

Det grønne er virkelig fint. Så sødt med fuglen:)

@ sagde ...

Sikke en masse fine ting!
Også her er der begejstring over specielt det grønne sengetøj! :-)
/Liv

Emma sagde ...

åh det brune bæk og bølge er jeg vokset op med :) jeg elsker det
kh Emma

Ps det grønne er helt usandsynligt skønt

Ellen Kathrine sagde ...

Skønne sager du har fundet. Håber du er ovre din sygdom, Jeg er ved at være klar til et Stofbytte
måske vi kan nå det inden jul. Vil du skrive på ebi@bdk.dk så kan vi aftale nærmere. Det var noget pochahontas du ledte efter ikke sandt :-)

Unknown sagde ...

Dejlige gaver du har fået! Nu er der så flere på vej :D Først tusind tak for din gave, den er jeg rigtig glad for. Den bliver vist på min blog senere i dag... Og gavelegen forsætter (måske, har nemlig ikke så mange læsere, men udlodder i hvert fald nogle gaver ;)) Men jeg har fået smidt din adresse væk, så vil du sende den til mig på mail? Min gave til dig er nemlig klar til at blive sendt.

Kh.
Ditte

Be My Dragonfly sagde ...

Hej Sara

Er helt vild med det grønne stof du har fået fat i.. Du siger bare til hvis du får lyst til at klippe i det.. Har fået en masse nyt fedt retrostof på bloggen hvis du vil bytte..

VH Rikke

Maria Svelmøe sagde ...

Helt vildt flot det grønne sengesæt. Det må du bare ku få ham til at kunne lide.
Knus Maria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails