tirsdag den 8. november 2011

Endnu en fin gaveleg.

 Den Fine gave, kommer Fra den skønne Rikke, en gave fyldt med virkelig fine ting, se lige hunden :) den er bare sød, er helt vild med stof valget :) og Hårbøjlen glæder jeg mig til at bruge til jule frokoster og familie kom sammen, og bedst af alt, den er hjemme lavet, men ikke af mig :)
Hun har også lavet en fin lille pung, som nu bruges til make up, og pynter fint på toilettet, fine keramik stjerne, som bare mangler en par Creoler. dem glæder jeg mig også meget til at bruge.
De flettede Julestjerner er allerede kommet på trolde grenen, de kunne ikke vente, og de kommer til at pynte fint sammen med dem fra sidste år :)
Gaver skal nu sendes videre, så jeg skal bruge to der har lyst til en omgang gaveleg :) 
Og ligesom hos andre er der også regler her:

Reglerne er som følger:
De første to, som skriver en kommentar til dette indlæg modtager en gave fra mig, den skal de vise frem på deres blog.
Herefter skal de sende en gave retur til mig og sende legen videre til to andre.
Indholdet i gaven er helt op til dig selv.

de 2 første der melder sig, er med og vil modtage en gave fra mig
glæder mig til at sende gaver videre og selvfølgelig Retur til Rikke :)

4 kommentarer:

Maria sagde ...

Jeg er da SÅ klar til en ny omgang pakkeleg :)

Smil fra Maria :)

Sanni sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne være med på en omgang - hvis der er plads :)

Bournonville sagde ...

dejligt, så er i med i pakkelegen :) til i sende mis jeres adresse. kh Sara.

Karina/Tungelunden sagde ...

Hej Sara, du har vundet min giveaway :) Kig forbi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails