søndag den 30. oktober 2011

lidt nye fund...


Ville lige vise jer de nyeste fund, Bogen er fr Netto og den er fyldt med skabeloner til alverdens juleklip, den er super hvis man ikke lige hår tålmodighed til at printe forstørre osv...
 Smølfe puslespillet er virkelig fint, der mangler lidt dutter her og der, men ikke noget en krea hånd ikke kan klare ;) Jeg sælger gerne hvis det rigtige bud kommer.

Lidt flere fine sengesæt er det også blevet til, bytter gerne af nogen af dem hvis det er!!

Gammel dug, stadig i indpakning, er vild med stoffet, og der er også mere end rigeligt til en bytter.
 
Og i Morgen sætter jeg også min gaveleg i gang, håber der er nogen der har lyst til at deltage.

5 kommentarer:

Retro Rejen sagde ...

Jeg vil da gerne bytte med noget af julestoffet :-)

Ellen Kathrine sagde ...

Hej Sara!
Tak for din mail- har svaret tilbage vedr. pochahontas og det andet stof :-) hav en god dag!

Mia Meyland sagde ...

Sikke en masse fine ting:)

Laila sagde ...

Hvad er rette bud på smølfepuslespillet?
Evt kontakt mig på noerbo@sol.dk

Anonym sagde ...

Den bog har jeg også købte den sidste weekendt :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails