mandag den 24. oktober 2011

Bs og basserne... et godt liv skal man kæmpe for..

Bs og basserne starter jo i morgen Tirsdag d 25. okt...

jeg kan helt klart anbefale at se det, Jeg har på tæt hold fulgt en bestemt Basse, og oplevet lidt af hvert, hvert kilo der er tabt og hver et bandeord der har ramt mit hjerte, bassen har fra start bedt mig være Driver, et job jeg måske ikke har taget så seriøst, hvilke jeg ikke med vilje har valgt, men når alt kommer til alt, har hun klaret det meste selv og Bassen er helt sikkert den stærkeste person jeg kender, et forebilled for mig, og en ståpæl der ikke er til at rokke når først der er et mål i sigte....!!!!

Jeg er stolt og glad for at kunne præsentere MIN Lillesøster
Maria eller på Basse sprog Hansen/Hansi ;)

Håber i har lyst til at følge med i Pigernes kamp mod kiloene, for de er en ren inspiration :)
(billeder lånt fra tv2) 

Følg hendes oplevelser og personlige udvikling på 
hendes helt egen blog

4 kommentarer:

@ sagde ...

Sej lillesøster! Tillykke med hende :o)
Og sej storesøster, som hende lillesøsteren har!
/Liv

vidunderlige univers sagde ...

tænk at være med i det så tæt på.. jeg skal klart se et program og vil holde øje med din seje søster...:0)
KH Iben

Bournonville sagde ...

Glæder mig også til at se programmerne, især fordi jeg har set min søster og alle pigerne som de ser ud nu, og ved lidt om hvor de er endt. så det bliver sjovt at se hvad der sker forand kameraet :)

Tak Liv.

Lil'Bournonville sagde ...

Årh blir jo helt rør nu <3 Du har sku været en helt igennem fantastisk støtte for mig søster <3 tak fordi du bare er dig og at du er der for mig :i
Jeg elsker dig <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails