fredag den 26. november 2010

Hvad med dig?


Der har ikke været meget tid til kreahygge, men alligevel er det blevet til en del, jeg har fået lavet pakke kalender gaven færdig, og jeg glæder mig sådan til min nisseven skal åbne den :) og så er der blevet leget med perler, jeg har altid en glas med perle figurer (mest hjerter) stående, for de kan bruges til alt. så glasset er fyldt op igen, sådan da, det nåde at være fyldt men er allerede halv fyldt igen ;) jeg har syet nålepuder i lange baner, havde lidt stof rester og en stor lyst til at prøve at sy Log Cabin, så det endte med en masse firkanter i Log cabin, sådan ca 20, 8 af dem blev til nålepuder, og resten skal sættes sammen til en pude.
 der er flettet flere stjerner og lavet perle svampe til min trolde gren og til at pynte julegaverne.
jeg har virkelig mange projekter i gang, hvordan kan det lade sig gøre at skabe så mange projekter for sig selv? hvad med dig, har du mange projekter liggende?
Min liste af ting jeg gerne ville kunne sidde med hele tiden ville være uendelig lang
, og hver gang en ny er streget ud kommer der lige 2 nye på tror det er en typisk kreating. men jeg elsker at jeg altid lige kan hive et projekt frem og arbejde lidt videre på. og jeg høre tit for det, hvordan kan du hele tiden finde på noget nyt at lave? eller: jeg synes altid du er i gang med noget nyt.
 hvad siger din familie og venner til dine kreative påfund?

Jeg ved i hvert fald at jeg ville ikke kunne holde ud ikke at ha noget at kreahygge med, så hellere ha 10 projekter end ingen.
Undskyld dårlig billed, men der er aldrig lyst nok når jeg er hjemme

4 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara

ja os som følger dig, ved at du altid har gang i rigtig mange spændende ting. Og det virker da også som om at du får lavet en del færdigt.
Jeg har også mange projekter igang på samme tid, og det bliver til tider lidt stressende for mig. Når jeg så koncentrerer mig og får gjort nogen af tingene færdig, er det så dejligt, og selvfølgelig også dejligt at nyde resultatet

Stine:)

Marianne sagde ...

hej Sara

Jeg har det lidt ligesom dig masser af ting jeg gerne vil og masser at ting i gang ....

lige nu :

3 forskellige håndsyede patchwork tæpper - strikket cardigan - hæklede sekskanter til tæppe -broderi - nye gardiner - indkøbt til jakke - advents- pakker - mlerier - øh og måske lidt mere ..... :) - men dejligt at få afsluttet lidt ind i mellem
kh

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara

hvor er du sød!
Så lige din kommentar på min varehus blog, om at du skal have sparet op til en ugle. Du kan da selv. Du er helt vildt god. Og jeg tror faktisk at du har syet noget efter samme uglemønster som mit, som oprindeligt stammer fra en kaffevarmer fra Hendes Verden. Har du ikke syet efter det mønster??
Stine:)

Bournonville sagde ...

Marianne: Dejligt du ville dele, kan se jeg ikke er den eneste der har større projekter i gang, jeg har også et patchwork tæppe og hæklet tæppe i gang, plus et strikket tæppe fra min mor som der mangler hæklede kanter på, og så er der jo alle små projekterne.

Stine, jo brugte også den fine ugle fra hendes verden til en the varmer til moren :)

Jeg ville super gerne ha en af dine ugler i min samling, synes der er noget fedt ved at ha hjemmegjorte ting fra andre. så en gang efter nytår har jeg et par ting der skal købes.

Kh Sara

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails