søndag den 3. februar 2013

Lapper modtaget :)

Det er altså blevet så meget sjovere at tømme post kassen for tiden, det er spændende at åbne hver et brev fra jer med lapperne, for at se hvad der gemmer sig..

jeg har også endelig fået sendt alle lapper af sted til mine byttemakkere, og mangler ikke flere at bytte med i denne omgang..

men i skal jo lige se lapperne som er kommet ind af døren den sidste uge :)

 Fra Karen
 Fra Birgitte
 Fra Christina
 Fra Jeanet
 Fra Jeanette
 Fra Emilie
 Fra Linda
 Fra Line
 Fra Mette
Fra Susan

Det bliver mere og mere spændende at skulle sy det tæppe, 
og jeg fornemmer lidt ugle tema :)

2 kommentarer:

Lene sagde ...

nøj hvor er det altså nogle fede lapper. Jeg mangler stadig en kant-løsning på mit tæppe

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Det var også en ordentlig samling lapper:-) Jeg ville jo gerne blive fast læser hos dig, men kan se det ikke virker....jeg holder lige øje og håber det snart fungerer igen.
K.h.
Christina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails