torsdag den 7. februar 2013

Jeg blev indspireret...

Da jeg forleden faldt over disse sider, DENNE, Denne og denne og lige den her...
i min søgen efter søde sjove katte dukker blev jeg straks inspireret, fandt frem fik tegnet mønster og inden dagen var gået, havde jeg syet min første dukke :) det blev ikke til katte i første omgang, men de er på tegnebrættet.


 Mød Mathilde :)
Navnet har kæresten givet hende, fordi hun minder om Mathilde kakao..



 endnu en næsten færdig dukke er på vej..
Hun bliver en fin lille lyshåret sag.
  Kjolen kan vendes, så der er to kjoler i en.

Sådan ser grund dukken ud, der skal lidt små justeringer til hist og her, men ellers er jeg rimelig tilfreds med hende, kroppen skal også laves lidt om så hun fra start har fin kjole,
 jeg er også ved at lave mønster på drenge dukker også, som selvfølgelig skal ha sejt tilbehør i form af sværd,rustning,kappe og superhelte masker..
hver dukke skal helt bliver unik med deres egen personlighed, og vil også meget gerne lave en dukke personligt til en speciel person.
satser på at der gerne skulle komme et par stykker til salg, inden længe, så hvis du mangler en fin gave, til en lille pige er det måske en fin gave ide.
prisen kommer til at ligge omkring 250kr men alt det finder jeg ud af.
er du interesseret kan du sende mig en mail :)

Hvad synes du?

8 kommentarer:

Helle sagde ...

Super Fed Sara ;-)

Ellen Kathrine sagde ...

Hvor er den sød, og kjolen er genial:-) håber du får solgt nogle:-)

Bournonville sagde ...

Mange tak Ellen, håber jeg også for de er hyggelige at sy..

A + K = ♥ sagde ...

Hvor er de bare søde og fine (:

- Kit

ea-o sagde ...

Så fint et udtryk!

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Hvor er de søde! Bruger du filt til håret?
K.h.
Christina

Bournonville sagde ...

Hej Christina
Mange tak :) ja det er filt der er brugt til håret, fik testet en af dukkerne i vask, og det klaret den fint, var lidt nervøs for filten :)

Unknown sagde ...

det er altid dejligt at komme hjem til dig og se dine nye værker..... Og dine dukker er helt fantastiske :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails