onsdag den 4. maj 2011

tik tak tik tik tak.



Jeg har virkelig haft en del til at fylde i mit hoved, og hver dag har jeg tænkt nu skal jeg lige ind på bloggen, men det er som om at alt tiden bare forsvinder med ansøgninger, uafklaret sager her og der, loppemarkedet jeg holder med familien osv.. så det er som om at alt bare fylder, så hvis jeg ikke er så aktiv på bloggen er det ikke med mine gode vilje, men jeg må preoitere andre ting først.

jeg har endelig fået sendt alle ansøgninger afsted, og det trak tænder ud kan jeg sige, det er og vil altid være svært for mig at sælge mig selv på skrift, nok mest fordi jeg ikke er typen der ønsker at være midtpunkt og gøre mig bemærket, hvilke også gør det svært for mig at skulle sælge mig selv med en ansøgning, men synes da jeg har gjort det godt, nu er spørgsmålet bare om jeg får en elev plads, eller om der ikke er neget at hente nogen steder.

Jeg følger stadig med hos mange af jer, og i laver stadig nogle vildt fede ting hver især, og i giver mig tons af indspiration til gode projekter. jeg håber i alle har det godt, og glæder mig til at kunne fremvise endnu flere projekter fra mig.

Kærlige Tanker til jer
-Sara

8 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

Dejlig tekst om dig selv idag.. Det er hårdt med de ansøgninger.. Håber det bedste for dig.. Trods mange tanker formår du også at anerkende bloggerne.. Det er da så sødt og smukt af dig..
Ja og tiden går jo - og hvor går den hen.. ha ha..
God dag til dig:0)

Anne Dorthe Veise sagde ...

Hej
Jeg kan så godt følge dig. Jeg er trods alt ikke I den arbejdessøgende situation, men det med tiden. Har selv lige lavet et indlæg om dette. Pøj pøj med ansøgningerne, og så bliver jeg hængende her på bloggen. Fortsat god weekend.
AD

Nette sagde ...

Det er surt at man ikke bare kan leve af at være kreativ, for sikke da nogle evner du har! Men sådan er samfundet desværre ikke skruet sammen, sjældent i hvert fald... Ønsker dig held og lykke med at finde drømmejobbet! :)

*lume* sagde ...

Kig forbi min blog, jeg har en overraskelse til dig ;0)

Tina dalbøge sagde ...

Måske skal du give dig selv den gave at du efter en times ansøgnings-skrivning må lege og skabe i den næste halve time. Det er så opslidende med ansøgninger så jeg håber det hurtigt giver gevinst. KH Tina

Malene sagde ...

Hej Sara
Vil lige høre, om du er ok!? Her har været lidt stille på bloggen, men det havde du selvfølgelig også annonceret. Ville bare lige sige, at jeg tænker på dig og håber alt er vel! Håber desuden at du har været heldig at finde dig en elevplads!?
Kh. Malene

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara

Ååååhhh, der er ikke noget så kedsommeligt som ansøgninger DER skal skrives der kan få tiden til at snegle sig afsted. Jeg håber at der bliver taget godt imod dit arbejde derude i landet og at du får nogle posetive tilbagemeldinger.

stine:)

Bournonville sagde ...

1000 tak for jeres svar, hver og et har hjulpet mig gemmen tingene.er dog ked af jeg aldrig har fået takket jer før nu. men mange tak alle sammen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails