lørdag den 5. marts 2011

Nina kære Nina og nok den fedeste Give away....

Mød Nina. 
Hun er lige flyttet ind hos mig, og hun er bare en skæg dame :)
Jeg var så heldig at vinde hende hos Lene som med stor tålmodighed har lavet Nina ud fra et mønster af  designeren Elianor Peace bailey. som hun købte for 15 år siden. Jeg er godt nok glad for hende, og glæder mig til at flashe hende rundt omkring :) det skal nok få en grin frem her og der.

1000 tak Lene Hun er en fantastisk dame hende Nina.

Og så er der jo lige den her virkelige fede Giwe away hos Marolle 
Hun laver de fineste ting, og hun ved især en del om scrabbooking, jeg er kun lidt misundelig for hendes evne til at sammen sætte et helt univers bare i papir.


Hun har lige nu en give away kørende
Præmierne er sponsoreret af Rie Elise Larsen. Jep RIE ELISE LARSEN, jeg kan kun drømme om at fylde mit hjem med skønne ting lavet af hendes papir, og måske er muligheden større nu, der er nemlig hele 2 der kan vinde hendes papir. Weeeeeeee....!!!!
Jeg ved allerede hvad noget af papiret skal bruges til.  ved du hvad du skulle lave med hendes papir ?
skynd dig forbi Marolle og deltag i den vildeste give away længe, og måske er du heldig.
sidste frist 1 April.


held og lykke. mine fingre er krydset.

2 kommentarer:

Frk. Sannemand sagde ...

Hej Sara.
Hvor er hun sjov.. super :)
Og tak for din kommentar hos mig :.
Ja glæder mig til gravid-ventetiden er ovre. Stadig en ca. 8 ugers tid. (Laaaaang tid). Og jeg krydser fingre og tæer for dine super fine give away...

KH Ulla

Malene fra Paleolivet og Brombleberries sagde ...

UUUh, jeg er helt ærlig liiidt misundelig. Jeg ville også frygtelig gerne have haft fingre i den dame!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails