fredag den 23. april 2010

Tak skal i ha for støtte og gode råd.

Jeg vil bare sige hvor er det skønt med Brugbar feedback på ens umulige tanker(mit tidligere indlæg)

For i har givet mig ting at tænke på og muligheder der skal kigges på.

Jeg har en stor drøm om at udnytte mine kreative sider og ide´r ved bare ikke lige hvordan jeg får det med, jeg vil gerne føle jeg får noget ud af det, har set det alt for tit at venner og bekendte starter udd, og stopper efter grundforløbet fordi der ikke er nogen mulighed for lærepladser nogen steder. og sådan vil jeg helst ikke ende.
(Jeg går lige nu i klasse med en masse som står i den situation)

Jeg ved godt jeg har mulighed for SU lån, men jeg er ikke glad for at låne penge, for som sagt de skal jo betales tilbage, og jeg ved ikke hvad der sker om 1 år,
med det mener jeg at jeg har gået sygemeldt nogle år pga Angst og andet, så i forvejen føler jeg mig ikke sikker i mange ting, jeg har et behov for at føle mig sikker i alt hvad jeg gør, og det er selvfølgelig noget jeg skal arbejde med.

min beslutning bliver nok ikke truffet lige inden for den næste uge. For som i skriver det er en indvestering for livet, og det er en vigtig del. så jeg skal virkelig være sikker.

jeg er for ustabil til flere nederlag, og det er endnu sværere at jeg muligvis skal arbejde med min angst og depression resten af livet,
Men jeg er uden tvivl kommet langt.

men endnu en gang tak for jeres gode forslag og fordi i gider at dele jeres tanker med mig. det hjælper mig meget.

Og spørg endelig, jeg skal svare så godt jeg kan, hver spørgsmål er måske et jeg ikke har stillet mig selv endnu. :)

2 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Sara, for det først vil jeg sige til dig at jeg synes at det er super flot at du helt officielt fortæller om din angst og depression, det skal man være modig for at gøre.
For det andet vil jeg sige til dig at jeg synes du er kanon dygtig. Du kan så mange kreative ting inden for mange felter...
Jeg tænker om du kan kombinere de to ting. Med det mener jeg at du måske har følt på egen krop hvilken glæde det giver dig at være kreativ i en af dine angst/depressive perioder. Kan du på nogen måde kombinere det med en uddannelse hvor du kan give det videre til andre??

Har du ellers undersøgt hvordan forholdene er på de forskellige håndarbejdes seminarier?
Jeg er selv uddannet fra Hellerup Håndarbejdsseminarium, i dag kaldt Tekstil Akademiet. Jeg havde mange praktiske fag, det har vist ændret sig lidt i dag. Der er mange steder hvor selv de kreative fag er blevet mere teoretiske, så det ville jeg anbefale dig at undersøge helt til bunds.

Endnu engang vil jeg sige at jeg håber at du finder det rigtig for dig. God weekend Stine

Frk lykkelig med farge sagde ...

Hei Sara.
Du er tøff som er så personlig på bloggen. Jeg tror du gjør lurt i å ta deg god tid på dine avgjørelser hvis du er redd for at du vill få mer angst. Du må gjøre det som er rett og best for deg.
Jeg er så spent på om du har fått puten. Har aldri sent noe på den måten før, så jeg håper det går greit. Ha en flott helg.

Klem fra Ann Kristin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails