søndag den 29. november 2009

Filt Ugle


Sad i går aftes og lavede uglen ud fra et billed jeg havde fundet på nettet, synes den blev ret sød og nu hvor jeg har lavet et mønster ville jeg gerne dele det med jer. er ked af det desvære blev et billed af mønstret og ikke en fil, men vores scanner er gået i stykker så håber billedet kan give en ide om hvordan det mønstret jeg har brugt skal se ud?


Du skal bruge:
Filt i ønskede farver.
Flamingo kugle. (min er på str. med en appelsin.)
lim(jeg har brugt all around lim)
saks.
Start med at klippe delene i ønskede farver.
Når alle delene er klippet startes der med at man limer bunden på og derefter fjer hele vejen rundt i ønskede farver, næste omgang fjer limes forskudt af forrige række og sådan fortsætter man til man næsten når toppen af kuglen, her sætter man næbet,øjne og øre fast og slutter af med panden. og vupti så er der en sød ugle :)

4 kommentarer:

Pia sagde ...

hvor er det en sød ugle. Tak for kommentarer i min blog

Y sagde ...

underbar uggla! såna ska jag försöka göra med mina tjejer

Lea sagde ...

Nej hvor er du bare dygtig! Jeg søgte på "ugle" på google, og fik straks øje på din ugle blandt alle de andre i billedvisningen.
Du har en rigtig fin hjemmeside - meget inspirerende! Jeg kommer helt sikkert igen og lurer lidt. :)

Mange hilsener fra Lea

Bournonville sagde ...

Hej Lea, er da glad for at høre du kommer tilbage ;) har også lige besøgt din side, hold da op du er ret sej med alle de tatoveringer og piercinger. den er fed den du har fået i armen :)

Kh Sara

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails