torsdag den 11. oktober 2012

Sister in Crime :)

Jeg har fået mig en sy veninde. ikke hvilke som helst veninde. men en go gammel veninde som jeg har kendt i mange år.

Pernille

Hun var for nylig med en tur i Husflid, Retro miljøet havde hun intet kendskab til andet end farverne brun og orange, så da hun trådte ind i butikken... udstødte hun højlydt en kommentar... nøøøøj hvor fedt... (det skal lige siges at hendes normale tonelege er højt ;) og endnu en hvileløs krea sjæl er nu fanget i Retro verden :) hvilke har åbnet en masse muligheder for mig, jeg har nu en at dele min interesse med,bytte stof, sy og kreahygge med, ikke at vi aldrig har hygget sammen, Nej Pernille hygger man sig altid med ;)  vi har slået os sammen... og er nu Sisters in Crime..

Hun har fået oprettet sin egen blog, hvor hun deler sin hverdag, og hun har også lidt lækkert til salg.
tag et kig hos hende, og læg meget gerne en hilsen, det vil glæde hende meget.


Og jeg håber i vil byde hende godt velkommen i blogland..

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails