onsdag den 31. august 2011

gaver............!!

for noget tid siden deltog jeg i en gaveleg hos hende her.

 Og se hvad posten kom med af fine ting, fra Ulla :)
fine stoffer med klovne, mønstre og blomster, en fed quiltet pung, som jeg allerede knus elsker, broderi garn og stof til at brodere på (ved ikke lige hvad sådan noget hedder.) 

så nu skal legen gives videre, efter disse regler.
hvis du har lyst til at lege med, så er det de to første på kommentaren der deltager. jeg sender nu en pakke retur til Ulla og de to første på kommentaren, får så en pakke fra mig og skal efterfølgende sende en pakke retur til mig og sende pakkelegen videre på deres blog til 2 nye deltagere,
Der er ingen regler for hvad pakken skal indeholde, det er helt op til én selv at finde på.

Håber der er nogen der har lyst til at lege med.

6 kommentarer:

Retro Rejen sagde ...

Jeg syntes altid det ser så spændende ud, og nu hvor jeg har fået min blog igang vil jeg rigtig gerne deltage.
Sikke nogen fine ting du fik :-)

Linsens sagde ...

jeg er med:-)

Pip som Pap sagde ...

øv altså kommer altid for sent!! :o( Men fine ting du har fået :o)

Knus Pia

Bournonville sagde ...

hvor er det dejligt i vil være med.

Skrædder og Linsens vil i sende mig jeres adresse til min mail

bournonvillehansen.sara@gmail.com

Bournonville sagde ...

Pia, hold godt øje, der er endnu en omgang gaveleg på vej en af dagene :)

kh Sara

Retro Rejen sagde ...

Så fik jeg min mail til at samarbejde, og der er afsendt mail til dig. Jeg er spændt på at deltage, og er allerede igang med mit bidrag :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails