fredag den 23. oktober 2009

Mini perleplade


har længe haft lyst til at lave nogle perleplader i mini perler, så i dag fik jeg endelig taget mig sammen til at gå forbi den lokale hobby forretning, egentlig fordi jeg manglede nogle andre ting..
men da jeg fik øje på miniperlerne købte jeg sorte og hvide perler plus en lille perleplade for 25 kr. og så har jeg ellers siddet og leget lidt med det i dag.
Jeg synes der er ret mange super seje perleplade halskæder rundt omkring. men så længe jeg selv kan lave dem er det jo lækkert nok at spare de penge :)


Synes dog at perlepladerne bliver lidt store i medium hama perlerne, så er ret tilfreds med den str. de er i mini Hama perlerne.


Suite sole har nogle rigtig fede halskæder lavet med strygeperler
ud over det er der jo også en del der har været kreative på trendsale.dk
så indspirretion er nem at finde.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa :-)
ville bare hører hvor du har købt kæden henne?

Bournonville sagde ...

selve kæden eller hele halskæden?

Anonym sagde ...

kan man købe sådan en kæde som du har brugt i panduro hobby eller i en anden butik ? (:

Bournonville sagde ...

ja det kan du godt de købes på metermål :)

Pandekagepiraten sagde ...

Jeg er SÅ meget nødt til at følge den her blog :D !

Ditte sagde ...

Wow. Det er nogle rigtig fede perle-ting du laver. Søgte efter hama mini smykker, og så fandt jeg sin side. Den er rigtig inspirerende. Leger selv med perler og lægger mine ting ud her.
http://dittemariefrandsen.blogspot.com/

Mie drewa sagde ...

Hvordan sætter man kæden på og hvor køber man dem henne?

Bournonville sagde ...

Ind igennem hullerne på perlerne, du skal bruge O-ringe, dem og kæde kan købes i panduro, eller du kan slagte en kæde du har liggende :)

Bournonville sagde ...

Ind igennem hullerne på perlerne, du skal bruge O-ringe, dem og kæde kan købes i panduro, eller du kan slagte en kæde du har liggende :)

Pipi's mor sagde ...

Sikke fint, må jeg låne/kopiere dine fine sløjfer?

Kh Katrine

Bournonville sagde ...

Du skal være velkommen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails